Vaikkei tällä maratonmatkalla saatu valloitettua Pariisia, niin haluan vinkata teille loistavasta hotellista. Olen itse yöpynyt tässä Hotel Kepplerissa kahdesti ja molemmilla kerroilla olen ollut todella tyytyväinen.

Hotelli on chic: kauniisti sisustettu, huoneet ovat hiljaisia ja aamiainen croisantteineen sekä hedelmäsalaatteineen juuri sellainen mitä mä hotelliaamiaiselta kaipaan. Vetää melkein vertoja mun suosikkihotelli Lydmarin aamiaiselle.

Ja tänään selvisi että hotellinjohtaja on suomalainen! Todella kiva nainen! Laita mulle viestiä, mulla on hänen yhteystiedot jos suunnittelet matkaa Pariisiin ja haluat yöpyä säväyttävässä hotellissa!

20130408-211321.jpg

4 thoughts on “Psst…

  1. Laittaisitko yhetystiedot? Täytän tasavuosia ja ajattelin juhlistaa ikääntymistä Pariisissa😉

    1. Jeps. Oon jo sängyssä ja käyntikortti on laukussani. Nää maratonin kangistamat jalat eivät jaksa nousta, joten laitan sen huomenn!

      Ihanaa, tasavuosia! Onnittelut jo etukäteen. Pariisi on täydellisin paikka tuollaisille suunnitelmille. Toivottavasti saat hyvän diilin Keppleristä ja että tykkäät siitä.

      Koska sun juhlapäivä on?

    2. Moi Heidi, sorry että kesti. Hotellinjohtaja on suomalainen nainen nimeltään Rita Nouvel ja sano terveisiä multa ja meiliosoite on direction (at) hotel-francois1er.fr . Laitoin ton @-merkin siten ettei kaikki spämmääjät ala laittamaan meiliosoitteeseen meiliä.

Leave a Reply

