20130409-194055.jpg
Loppuviikosta on jotain mitä odottaa. Nimittäin talviloma Teneriffalla! Saimme kuin saimmekin huippudiilin Abama Golf & Spa Resortista. Hotelli kuuluu Ritz-Carlton -ketjuun ja ne oli tosi reiluja ja teki tälle suomalaiselle bloggaajalle ohittamattoman tarjouksen. Odotan todella (kukapa ei odottaisi) paljon lomaa: takana rankka työpainoitteinen alkuvuosi ja kroppa kaipaa palautumista maratonista. Mikä sen parempi paikka kun palautella poolin reunalla…

Se mikä mua ahdistaa, on se että mä oon varmaan koko pohjoisen pallonpuoliskon paskin pakkaaja… Nyt oon sentään aloittanut pakkaamisen hyvissä ajoin. Haluaisin että mulla olis vain ne vaatteet mitä todella tarvitsen ja mitä käytän, eikä niin että roudaan koko garderobin mukaan. Tai sitten ne oleellisimmat jää kotiin.

Tyyliin Pariisissa mulla oli liian vähän sukkia ja alusvaatteita. Ei pitäisi olla vaikea laskutoimitus kun laskee montako yötä kohteessa viettää niin ottaisi edes sen määrän noita pukeutumisen peruspilareita mukaan. Ei onnistu multa.

Nyt oon levittänyt sohvalle enemmän kesämekkoja mitä taas vietän Teneriffalla iltoja. Ei siis mitään tolkkua koko hommassa… Ehkä mä huomenna teen karsintaa kovalla kädellä ja yrittäisin miettiä mitä todella tarvitsen (=bikinit) ja mitä en. Kuusvuotiaan kamat on jo kasassa, onneksi valtaosa viime kesän vaatteista vielä mahtuu.

Miten te onnistutte pakkaamaan fiksusti ?

2 thoughts on “Maailmankaikkeuden paskin pakkaaja

  1. Palasimme viikko sitten Gran Canarialta, ihanan lämpimät ilmat odottavat teitä.
    Itse nostin vaatteet esille ja katsoin, etää mahdollisimman moni sopisi yhteen, mekkoja varasin 1/ illallinen. Vaikka yritin valita yhteensopivia vaatteita niin alaosia oli liian vähän, vaikka suurin aika menikin uima-altaalla bikineissä.

Leave a Reply

