mä haluan jakaa teidän kanssa tarinan siitä miten musta tuli juoksija. Oliverin synnyttyä mä oli pullukka joka ei liikkunut. Not good. Päätin alkaa juoksemaan. Kävin lenkillä kai kaksi kertaa eikä siitä tullut mitään. Leveilin kuitenkin työhaastattelussa mun nykyisin jo edesmenneelle pomolle, Minna Pajalalle, että joo, juoksen paljon. Siitä se sitten lähti. Minna houkutteli mua aamulenkeille Kaivopuistoon ja alkoi puhumaan maratonin juoksemisesta alaisilleen. Onneksi Tukholman maraton oli silloin täynnä, vai mitä Mika?

Juoksentelin puolimaratoneja, ilman systemaattista harjoittelua ja ilman tuloksia. Onneksi silloin kuvaan astui mun virtuaali-coach Mika D. Rubanovitsch! Ruba neuvoi Facebookissa ilta toisensa jälkeen miten kannattaa treenata ja miten ei. Kehitystä seurasi ja mikä parasta, intohimo juoksemiseen ja kenties joskus myös maratonin juoksemiseen syttyi. Reilu vuosi sitten turhaannuin todenteolla. Ja mitä mä tekisin ilman sua Joel? Joel ohjasi mut mun spiritual guiden Thomaksen luo. Siitä tää vähän niinkun alkoi. Tutustuin supertyttöihin, tänään ennätyksensä juossut Linda tuli vastaan mäkitreeneissä Malminkartanon jätemäessä. Ilman tätä porukkaa en olisi tänään täällä. Toki mun duunissa on mieletön joukko ihmisiä jotka ovat innoittaneet, haastaaneet, neuvoneet ja kannustaneet: Minna, Kimmo 😘, Ari, Wille, Heli( joka muuten juoksee tosi hyvin!), Heidi ja Sirkka! Kiitos. Ette usko miten paljon ootte mulle antaneet. Ja töistä tää Pariisin maraton sit lähti. Me saatiin tyttöporukalla palkinnoksi Kirsi Valastin juoksukoulu viime syksynä. Thanks Marek. Kirsi lähetti mulle lokakuussa illalla tekstarin että Pariisin maratonin ilmoittautuminen on auki. Laitoin samantien viestin Lindalle että tuutko mukaan. Linda tuli! Ja täällä me sit juostiin tämä! Kiitos Andrea että kirität mua aika samantasoisena juoksijana, erona vaan se että Andrealla on maailman kovin voitontahto! Ja kiitos Johanna kun tulit tänne tsemppaamaan, sä oot uskomaton tyyppi ja mieletön juoksija!

Ja kiitos Antti ja Oliver että ootte mahdollistaneet mun treenaamisen. Ja kiitos äiti ja isä.

Ja Pariisissa Some tuli ja voitti koko paskan! Mun sosiaalinen media on suitsuttanut supertyttöjä ja juoksua, bare with me… Ja kiitos teille jokaiselle jotka ootte tykännyt, tsempanneet mua täällä ihanilla viesteillä matkan varrella. Ette voi uskoa kuinka kiitollinen oon teille kaikille, kuinka paljon haluaisin antaa teille takaisin siitä miten paljon ootte mulle antaneet.

6 thoughts on “Kiitos

  1. Hei Tanja! Tästä tulee siis kunnon fanipostia..🙂
    Ensin super duper paljon onnea, että teit unelmaltasi totta! Sä oot oikea go-getter ja se on todella todella mahtava, osallistua sun matkassa Pariisin marathonissa, respect to the max. Olen ollut koukukossa sun blogiin nyt yli vuoden ja täyttyy sanoa, että sun positiivisyys, avoimuus, päämäärätietäisyys ja se, että teet kaikki ihan kybällä inspiroivat mua jatkuvasti. Olet ollut minulle virtual pro coach muutamassa duuni jutussa ja muutama sun postaus on konkrettisesti auttanut mua, esim. sellaisella “what would Tanja do?” approachilla vedin esityksen erässä industry brunchilla, kun muistin sun postauksen Soneran kickoffista. Eli kiitos sulle paljon mahtavasta blogista, positiivisestä energiasta ja loistavasta huumorintajusta. Keep on being awesome!🙂

    1. Voi ei, mä ihan liikutun ja hämmennyn sun kauniista sanoista. KIITOS! Muista aina, että täällä blogissa tulee ehkä korostettua liikaakin niitä onnistumisia. Epäonnistumisia ja hetkiä, jolloin kaikki ei todellakaan mene niin kuin haluaisin, oon jotekin jättänyt tänne kirjoittamatta. Pitäis ehkä olla rohkeampi niidenkin osalta, mutta usein niihin tilanteisiin on liittynyt muitakin ihmisiä ja on hankala kertoa ilman että mahdollisesti loukkaa toista osapuolta. Tulipa sanottua hankalasti.

      oon kuitenkin tosi otettu, jos olen pystynyt inspiroimaan sua. Olisin tosi kiitollinen jos viitsisit joskus heittää mulle myös vähän palautetta, millaisia postauksia tykkäisit lukea ja milloin mulla on liian positiivinen filtteri päällä🙂

      Ihanaa huhtikuuta sulle uusi ystäväni!

  2. Hauska lukea tuo edellinen posti, sillä ajattelin päivällä että pitää ottaa yhteyttä ja kysyä jos haluaisit coachata pientä asiantuntijatiimiäni myyntitaktiikassa. Vaikutat olevan aikamoinen myyntitykki🙂. Työskentelen eräässä myös sinulle tutussa viestintätoimistossa…

    Melkein pelottavaa lukea tuo yllä oleva postisi sillä niin moni mainitsemasi ihminen ovat tuttujani, esim. nykyinen ja vanha pomosi jne….mutta Helsinkihan on pieni kaupunki..

    1. Ota ihmeessä yhteyttä! Mun numero on 040 3022297. Mun myyntitykkeydestä en tiedä, mutta mielellään oon avuksi jos vain osaan ja saan🙂

      Helsinki on niin ihanan pieni, välillä se johtaa siihen että ympäri mennään ja yhteen tullaan. Laita viestiä, käydään vaikka lounaalla ja tutustutaan! Oon nyt tosiaan talvilomalla tovin, mutta sen jälkeen keretään hyvin.

      Ciao ciao.

Leave a Reply

