20130331-085546.jpg

20130331-085606.jpg

20130331-085714.jpg

20130331-085735.jpg

20130331-085747.jpg

20130331-085822.jpg

20130331-085840.jpg

20130331-085925.jpg

Tasan viikon kuluttua mä oon Pariisissa ja mä näihin aikoihin juoksua varmaan takana puolet. Paris Marathon 2013, jee jee!

Sain torstaina lounaalla vinkkejä SM-tason juoksijalta: lauantai ennen kisaa pitäisi maata jalat ylhäällä hotellihuoneessa! Ja mä kun luulin että mä pyörin kaupoissa ja istun kahviloissa… Olen kerännyt listaa mitä pitää huomioida, mitä ottaa mukaan (kuten hakaneulat, jätesäkki!) ja pääsiäisenä vielä aion kasata soittolistan kuntoon sekä varmistaa miten tankkaan hiilareita ens viikolla.

6 thoughts on “Viikko jäljellä

    1. Kiitos ihana! Mua jo jännittää. Toisaalta tiedän että oon valmis: oon treenannut ja juoksen sen maaliin. Jos jostain syystä ei onnistu, niin sit ei voi mitään. Kivempi se Pariisissa on keskeyttää kuin jossain Ilomantsin maratonin pusikossa…

    1. Vajaa viikko jäljellä! Apua. Hyvin se menee. Ja niin kun aiempaan kommenttiin kirjoitin, jos ei mene juosten maaliin, niin kivempi maraton on jossain Pariisissa keskeyttää kun jossain Ilomatsin metsämaratonin pusikossa…

      Hauskaa pääsiäistä sulle!

  1. Odotan jo innolla perjantain lähtöä, mutta vielä enemmän maratonin jälkeistä samppanjaa ja macaronseja! Veikkaan että tästä reissusta muodostuu perinne.

    1. Linda-ihana, mä odotan meidän matkaa innolla! Mua kyllä jännittää se maraton, mutta toisaalta oon luottavainen. Oon harjoitellut ja sunnuntaina on näytön paikka. Kiitos että oot inspiroinut, tukenut ja tsempannut mua🙂 Oon onnekas että mulla on sun kaltainen ystävä.

Leave a Reply

