20130331-163320.jpg
Mun täti oli kutsunut meidät ja mun vanhemmat syömään luokseen eilen. Täti asuu Porkkalassa, varsin kaukana mutkaisen tien päässä. Meille kaupunkilaislapsille oli eksotiikkaa kun pihapiirissä temmelsi kolme peuraa, joiden perässä kuusvuotias yritti pysyä. Kuvassa kuusvuotiaan taustalla näkyy myös peura, ton lähemmäksi niitä me ei päästy.

Syötiin valtava määrä herkkuja: lammasta Bovikista ja tädin tekemää herkullista kääretorttua jälkiruoaksi. Leppoisaa ja maukasta pääsiäisenjatkoa teille kaikille ihanille lukijoille! Mun karkkihimo ei hellitä, taidan kipaista tohon lähikauppaan hakemaan helpotusta.

7 thoughts on “Parasta lammasta ikinä! Hyvää pääsiäistä 🐣🐥🐣

    1. Totta! Mä en itseasiassa edes tiedä kuka sen valmisti, mutta maku oli todella hyvä. Mä nimittäin en yleensä ole mikään lampaan suuri ystävä. Seba ja Ulle Bovikista on mun vanhempien tuttuja, joten saattaa olla että lammas on heidän valmiiksilaittama.

      Sulla oli kiva blogi, kävin ensimmäistä kertaa katsomassa!

    1. Moi, kiitos kommentistasi!

      Kun aloitin bloggaamisen, olin hyvin vakuuttunut siitä etten laita tänne lainkaan kuvia pojastani. Joka muuten on maailman suloisin kuusivuotias ja voit olla varma että hänellä on kaunis nimi ja rakkaalla lapsella on myös erittäin monta lempinimeä.

      Olen vähän lipsunut alkuperäisestä linjastani ja kuvia kuusivuotiaasta näkyy täällä aika-ajoin. Hän nimittäin on kovin söpö ja on isoin ja tärkein asia elämässäni. Siksipä kuvissa kuusivuotias esiintyy, mutta pyrin etten juuri muuten kerro hänestä
      täällä. Bloggarin ura ja esiintyminen äidin blogissa ei ole hänen haaveissa🙂

      En ole myöskään tuonut hänen nimeään täällä esille. Toivottavasti ymmärrät. Vaikka tämä bloggaaminen on julkista ja olen näyttänyt täällä varsin pinnallisen kulman elämääni, en kuitenkaan halua ihan kaikkea täällä tuoda esille.

      Hauskaa pääsiäisenjälkeistä viikkoa sinulle!

Leave a Reply

