Mun farkkuasiantuntija Aino sekä eräs blogini lukija vinkkasi uudesta, mulle tuntemattomasta farkkumerkistä nimeltä Frame Denim. Frame Denimin Le Skinny Jeans näyttää ainakin kuvissa juuri siltä mitä olen etsinyt. Ainut vaan että nämä tuntuvat olevan niin suosittuja ettei missään nettikaupoissa ole kokoja jäljellä…

20130329-114717.jpg

Olen nimittäin yrittänyt löytää erittäin skinny-mallisia, suht vaaleita farkkuja enkä ole löytänyt niitä mulle tutuilta merkeiltä. J Brandin Chrissyä katsoin, mutten sitten kuitenkaan digannut mallista jossa reidessä on erillinen erivärinen kaistale.

20130329-115206.jpg

20130329-115235.jpg

2 thoughts on “Denim mania

Leave a Reply

