Mä asetin itselleni tavoitteeksi verkostoitua oman työyhteisön ulkopuolelle ja sitä kautta pääsin TeliaSoneran edustajana AmChamin (=American Chamber Of Commercen) verkostoihin mukaan. En oikein tiedä edes mitä kautta mä täällä olen, mutta ehkä mun pomo on laittanut mut listoille, koska jossain kehityskeskustelussa tässä puhuttiin.

Tänään osallistuin toiseen AmChamin tilaisuuteen eikä voi kuin ihailla sitä otetta millä AmChamin vetäjä Kristiina Helenius vetää tilaisuudet, saa upeita päättäjiä paikalle ja tarjoaa huippupuitteet kaupalliselle verkostoitumiselle. Pisteenä iin päällä on mielestäni se että ennen tilaisuutta saa listan keitä muita tilaisuuteen on tulossa, jotta voi bongata ne kiinnostavimmat kenen haluaa tutustua ja ehkä vähän olla vaikuttunut siitä ketä säväyttäviä tyyppejä tilaisuuteen on tulossa.

20130319-190736.jpg

Tänään ohjelmassa oli AmCham Women’s Network Spring Luncheon with Jenni Haukio.

20130319-185301.jpg

20130319-185357.jpg

20130319-185349.jpg

20130319-185410.jpg

20130319-185417.jpg

Olin todella vaikuttunut rouva Haukion esiintymisestä. Jenni oli luonnollinen, rento ja jopa hauska! Aivan erilainen siis millainen kuva mulla hänestä oli!
Mutta jälkikäteen kun menin esittäytymään presidentin puolisolle, niin mulla oli hänelle yksi kirjoihin liittyvä ehdotus ja Jenni pyys mun käyntikorttia niin eihän mulla ollut ainuttakaan mukana. Niin anti-networking meininkiä… Täytyy lähestyä Ms Haukiota ehkä meilitse…

20130319-190002.jpg</a

20130319-190614.jpg

5 thoughts on “Verkostoitumisen emämunaus

  1. Eiko Jenni Haukio ole kuitenkin mrs. eika ms.?

    Minulle tulee verkostoitumisesta mieleen netti. Joillakin aloilla verkostoituminen on jo lähtökohtaisesti niin yli merten touhua että fyysiset meetingit ovat käytännössä mahdottomia. Viime kuukausien aikana olen huomannut että tämän päivän maailmassa verkostoituminen oikealla tavalla on oman suorittamisen lisäksi välttämätöntä. Tykkään valtavan paljon näistä sun työelämään liittyvistä postauksista.

    1. Siinä ohjelmassa Jenni oli tituleerattu Ms Haukioksi. Kai se Mrs on jotenkin vanhanaikainen? Itsekin tykkään kutsua jos pitää valkata Mrs tai Ms niin otan Ms. Musta toi Mrs tuo mieleen sellaisen tiukkis 65+ tantan…

      Kiva jos nää työelämään liittyvät postaukset on ollut sun mieleen. Ne on välillä vaikeita koska yleensä mun työpäivät on aika tylsiä sisäisiä palavereja ja exelin pyöritystä. Niistä en oo saanut kauheasti inspiraatiota postauksiin, yllätys. Ja jotenkin tuntuu etten aina viitti töissä olla pelkästään se bloggaava Tanja, joten sen kanssa täytyy yrittää löytää tasapaino.

  2. Vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta tilaisuudelta. Sie oot varmaan kuin kala vedessä noissa tilaisuuksissa, koska vaikutat hyvältä verkostoitumaan. Hyvä Tanja!🙂

    Niin ja samaa mieltä yllä olevan kanssa, nää postaukset on mielenkiintoisia eli lisää näitä.🙂

    1. Kiitos! Oli kyllä mahtava tilaisuus, noi AmChamin tilaisuudet on parhaimpia missä oon ollut.

      Kuten aiempaan kommenttiin laitoin, ei mun perusduunissa nyt presidentin puolison kanssa lounasteta kauhean usein. Mä yritän kirjoittaa enemmän töistä, vaikka sitten ihan niistä arkisista ja tylsistä asioistakin.

Leave a Reply

