Töissä lähellä mua istuu mun idoli. Tää Wille varmaan joutuu pidättelemään vessassa käymisiään siihen asti että mä en oo istumassa mun pöydän ääressä (mulle on nimittäin annettu vessapaikka, suora näkymä wc-käytävälle mun mestalta!). Aina kun Wille menee ohi, mulla on sille valtavasti juoksuaiheisia juttuja ja kysymyksiä. Wille kärsivällisesti jaksaa vastailla, mutta mä veikkaan että Willen kaltainen ammattijuoksija (se vetää maratonit about kahteen tuntiin ja voittaa HCR:t ja sen sellaista, projuoksija!) on ihan hajalla tällaisen amatöörin kysymyksiin… Tänään sparrasin Willen kanssa mun viimeistelyohjelmaa ennen Pariisia. Wille on kuitenkin jalo kaveri ja on luvannut lounastaa mun kanssa maratonvalmistautumisen tiimoilta. Se vaan ihmetteli että juoksetko sä
näin vähän ennen… Jos juoksee muutenkin vähän, ja siitä kun vähentää niin ei jää paljoa jäljelle…

Täytyy vielä meilata tää ajatus ohjelmasta Kirsille ja varmistua että nyt viimeistely menis putkeen. Mulle tulee olemaan vaikeaa pitää kaksi viikkoa tosi chilliä, supertyttöjä on jo valmiiksi ikävä ja juoksuhaluja täytyy pantata Pariisiin.

20130319-211838.jpg

20130319-211935.jpg

Ja hei, ei unohdeta Stockmannin Kellon alla-blogia! Sinnekin mä oon postaillut, tosin nyt maaliskuussa vähemmän. Mutta tulossa on sinnekin uusia juttuja. Ja myös muodin ja shoppailun saralta! Ootteko huomanneet että Stockalle on tullut Tory Burchin asusteita?

Ja vähän tais mennä överiksi tää treeniaiheiset jutut, koska nyt Style Guidessa Super-T antaa shoppailuvinkkejä miesten treenivaatteisiin. Pitää yrittää laajentaa otetta myös mieslukijoihin

Käy lukemassa Kellon alla-blogia Stockmannin Style Guidesta:

https://stockmann.com/info/fi/Styleguide
Jostain syystä blogin joutuu kaivamaan esiin arkistosta, mutta sieltä se löytyy!

20130319-212420.jpg

Ja kuten Stockmannilla, palvelua Style Guidessakin sekä suomeksi että ruotsiksi!

Leave a Reply

