Matkakuumeeseen on tiedossa helpotusta koko rahan edestä huhtikuussa sillä heti huhtikuun ekana viikonloppuna lennän Pariisiin ja siitä sitten huhtikuun puolivälissä mennään nyt sittenkin sinne Teneriffalle. Saatiin lennot alle 400€ ja mulla on hyvä tarjous hotelliin, joten pääseehän tässä sittenkin talvilomalle!

Me ollaan kytätty hyvää tarjousta Abama Golf & Spa Resortista ja nyt odotan että ne lyö supermegahalvan tarjouksen pöytään. Mun ystävistä pari on ollut tuossa hotellissa ja molemmat suosittelivat, joten varmasti viihdytään! Vielä pitää tinkiä hinnasta, Espanjan taloudella menee nyt niin huonosti, että eiköhän ne tuu vielä reippaasti hinnassa vastaan…

20130317-190334.jpg

Mutta matkaa varten, niin Pariisiin kuin Kanarialle tarvitaan jotain uutta matkagarderobiin. Pariisissa en saa ennen sunnuntain maratonia väsyttää mun jalkoja (lennetään sinne jo perjantaina), niin kaupungilla hengailu tapahtuu lenkkareissa. Gaudeteen on tullut makeita New Balance -lenkkareita, joissa mä purjehdin kohta pitkin Pariisin katuja ja vaihdan ne sunnuntaiksi juoksutossuihin.

Ja kevääksi musta mulla pitää olla vaaleammat farkut. J Brandin Chrissy Skinny sävyssä Bliss olis aika bueno. Bongasin nää tukholmalaisen Mrs H:n Instagramista mutta halvemmalla pääsis kun tilaa nää Shopbopista. Ja neule N-A-P ja J.Crew. Hyvänä inspiraationa toimi tällekin asulle Instagram

20130317-192230.jpg

20130317-192332.jpg

Sitten voikin siirtyä osastolle “ei niin mua” ja “onkohan nää mauttomat ja tyylittömät”. Oon tykännyt mun monta vuotta vanhasta biker -nahkatakista ja samoin haaveissa on nahkaleggingsit (oon tyytynyt toistaiseksi köyhän naisen hiostavaan versioon Zarasta) ja nyt nahka-wishlistille nousi myös nahkashortsit.

20130317-195239.jpg

20130317-195311.jpg

20130317-195306.jpg
Nää olis T by Alexander Wangin. Näillä tähtösillä nahkashortsit ainakin näyttää täydellisiltä, mutta onko olemassa mitään mikä ei näyttäisi J. Lo:n päällä täydelliseltä? No on joo, oon nähnyt niitä kuvia senkin flopeista. Aina ei voi onnistua…

20130317-195504.jpg

20130317-195531.jpg

20130317-195545.jpg
Ja sit olis bikinit family Kardashian -styleen. Nää on Agent Provocatorin ja musta huikeat! Mutta ehkä vaan liian kalliit kun mä en kuitenkaan edusta bikineissä…

20130317-214934.jpg

2 thoughts on “Wishlist Pariisiin ja Teneriffalle

  1. Noi biksut ovat kyllä aika jees… Hinta on ehkä hieman suolainen, jos ei meinaa koko kesää bikineissä olla. Muuten kyllä himottaisi nuo ja ostaisin heti, jos olisi tuommoinen biksukroppa.😛

    1. Musta noi oli makeimmat, seksikkäimmät ja kuitenkin jotenkin klassiset bikinit. Ne kyllä vaatii aika runsaan rintavarustuksen sekä täydellisen kropan..

      Miten teidän arki? Ootteko pysyneet nyt terveinä?

Leave a Reply

