Vitsit mikä voittajan olo! Mä epäröin eilen lähdenkö juoksemaan supertyttöjen Lindan ja Johannan kanssa, mutta mun juoksuvalmentaja Kirsi kannusti lähtemään. Aamu käynnistyi samoilla askelmerkeillä millä aion valmistautua maratoniin Pariisissa. Samat syömiset, samat vaatteet. Nyt vain ilman jännitystä.

Juostiin aurinkoisessa säässä (ja räpsittiin Lauttasaaressa muutamat kuvat) ja kun Linda ja Johanna lähti kotiinpäin niin mulla oli kilometrejä kasassa 27,5km. Päätin että nyt en anna periksi ja juoksen ensimmäistä kertaa yli 30km. Mä tuulettelin mielessäni kun ohitin 30km virstanpylvään Puistokadulla. Mun olis tehnyt mieli hehkuttaa ja hihkua vastaantulijoille, mutta ensimmäinen vastaantulija oli yli 80-vuotias mies ja seuraava oli lapsiseurue. Nehän olis saanut sydänkohtauksen jos olisin antanut kaiken ilon pursua esiin.

Onneksi en joutunut kauaa pidättelemään onnistumisen tunnetta, kun käännyin Neitsytpolulle niin kolmas vastaantulija oli mun Super-T! Super-T parka, mä hehkutin, hihkuin ja kertasin reittiä ettei todellakaan jäänyt epäselväksi että kyseessä oli historiallinen hetki mun juoksu-uralla. Super-T oli heti mukana mun fiiliksessä ja iloitsi mutta sen hillitympi kaveri tais ajatella että kuka toi hullu nainen on… Mutta ei sydänkohtausta niillekään!

Mutta nyt oon varma. Tiedän että selviän Pariisissa maratonista. Kolme viikkoa nyt chillailua ja sitten ALL IN!

20130317-175120.jpg

20130317-180354.jpg

20130317-180404.jpg

20130317-180512.jpg

8 thoughts on “Niin voittajan olo!

  1. Mahtavaa Tanja! kyllä tota saavutusta saakin hehkuttaa! ja ihana valmentaja joka suosittelee irtokarkkitankkausta : ) se konsti kyllä toimii : )
    nyt on varmasti huippu fiilis odotella vaan sitä Pariisin keikkaa, kun kaikki kova työ on tehty!
    t Kirsi

    1. Toi irtokarkeilla tankkaus on parasta! Harmi ettei sitä voi tehdä joka päivä…

      Olen kyllä nyt tosi iloinen että pystyin harjoittelemaan ohjelman mukaan ja oon valmis maratonille. Jotenkin mä koen että sillä että oon tehnyt kovasti töitä tavoitteideni eteen niin vastineeksi saa uskomattoman paljon energiaa ja positiivista asennetta. Joku vois olla sitä mieltä et toi tyyppihän hehkuttaa jo vähän liikaa…

      Miten sun talvi on sujunut? Tai kai tää kevättä jo on, vaikka ulkona onkin mun makuun ihan liian kylmä.

Leave a Reply

