Mulla olis melkein ollut mahdollisuus päästä seuraamaan maailmanluokan lanseerausta livenä New Yorkiin, mutta tällä kertaa se jää väliin. Vähän harmittaa. Mutta melkein aitoon NYC-tunnelmaan pääsen kun mun yhteistyökumppani Mika Samsungilta fiidaa mulle tunnelmakuvia, inspiraatiota sekä pian myös tietoa siitä millainen uutuus Samsungilta tulee.

20130314-211634.jpg

20130314-211757.jpg

Times Squarella tapahtuu, siellä on iso yleisötapahtuma ja median edustajat (minne mullakin oli kutsu, en oo yhtään katkera, en.,,) näkevät lanseerauksen Radio City Music Hallissa. Aika mahtavaa!

20130314-212036.jpg

Nyt postaukset mun Sonera-blogiin tulee siis eteläisestä Helsingistä, ei Manhattanilta. Silti oon hengessä mukana ja matkakuume kasvaa. Täytyy miettiä miten sitä sais järjestettyä pikimmiten visiitin New Yorkiin.

Käy lukemassa Samsung Galaxy S IV:stä täältä:

Mitä Samsungilta odotetaan? Lanseerataanko uusi lippulaiva ensi yönä? / Tanja Piha

Leave a Reply

