Mä koen olevani tosi onnekas sillä sain eilen viettää mun synttäreitä mun iki-ihanien ystävien kanssa. Mä olin kutsunut vähän mix-n-match-henkisesti tyttöjä, joten kaikki eivät tunteneet entuudestaan. No, jää murrettiin nopeasti ja hauskaa oli. Jutut olivat legendaarisia, mutta liian villejä painettavaksi tänne…
Aloitettiin ilta Groteskin baarissa.

Mulla oli asuvalinnan kanssa vaikeuksia, en meinannut kyetä päättämään missä vaatteissa valloitan Helsingin yön. Onneksi Facebookissa apuun hälytetyt Linda ja Pia jeesasivat, thanks Helsingin ja Tukholman yön prinsessat!

20130310-195620.jpg

Siitä me jatkettiin Farougeen jossa meidät vastaanotti maailman ihanin Viviane. Farougen ruoka on aina ja takuuvarmasti hyvää, eikä me petytty nytkään. Ja Farougessa ei myöskään oo varmaan hetkeen nähty yhtä hulvatonta menoa, supertytöt tietenkin tanssivat pöydänympärillä.

20130310-195754.jpg

20130310-195955.jpg

20130310-200054.jpg

20130310-200210.jpg

20130310-200244.jpg

9 thoughts on “Supertyttösynttäreillä liian villiä?

  1. Tanja olet kyllä olet upea ja hehkeä! Olet kuin malli!!
    Ihastuin synttäriasuusi, mistä olet toppisi löytänyt?🙂

    1. Voi Ida kiitos! Lauantain juhlimisen jälkeen olo ei vieläkään tunnu kauhean hehkeältä.

      Toppi on net-a-porterista Elizabeth & James, merkkinen. Mä en pikagooglailun perusteella löytänyt sitä enää mistään, mutta vastaavia silkkitoppeja on musta aika paljon erilaisia.

      1. Voi ei, toivottavasti olo paranee😀

        Kiitos ihana Tanja kun olit googlanut paidan! Löydän varmasti jonkun samantyyppisen topin.

  2. Ei ehkä aivan liittyy blogisi teemaan mutta olisi kiva jos joskus tekisit postauksen meikistäsi, erityisesti ihailen aina silmä meikkiäsi! Mitä tuotteita mahdan käyttää?

    1. Mulla on MAC:in erilaisia ruskeita luomivärejä. Kunhan kotiudun täältä Vaastasta voin katsoa sulle niitä sävyjä, ja miettiä osaisinko mä tehdä siitä jopa postauksen. Omasta mielestäni kun mä vaan sudin niitä meikkejä minne sattuu…

  3. Ihana Tanja! Ja onnea vielä tätäkin kautta näin hämäläiseen tapaan jälkijunassa. Sä olet niin ihana ja niin supertyttö, en vaan tajua, miten sulla on virtaa noin paljon ja vielä aikaakin?

    1. Kiitos ihana Susanna. Kuule, tää blogi antaa helposti illuusion että tapahtuu koko ajan ja paljon. Oikeesti makaan illan sohvalla telkkarin ääressä tai meen ajoissa nukkumaan.

      Olis kiva nähdä kyllä teitä! Kevään aikana?

Leave a Reply

