Ensimmäinen ja viimeinen Finlandia takana. Olipa rankkaa! Mulla alkoi heti neljän kilometrin kohdalla mun vuokramono hangata aivan kauheasti ja lykin eteenpäin käsivoimin. Onneksi Messilän tankkauspisteellä päivysti NRJ:n jengi ja mun tuttava Anette antoi laastareita ja matka jatkui.

20130223-182436.jpg

Mulla ei ehkä niinkään voimat loppunut kesken vaan oli aika epämiellyttävää hiihtää kun koko ajan kantapää muistutti olemassaolostaan.
Puolessa välissä menin sitten ensiapuun jossa hoitajat rapsutti kuivuneet veret pois ja teippasi kantapään kunnolla ja hiihdin sisulla maaliin. Samaisella pisteellä sain voimia kun mun lahtelaiset kollegat Tuomas, Heidi ja Mervi olivat tsemppaamassa. Kiitos!

20130223-182812.jpg

20130223-182936.jpg

Mutta jos oma tulos ei miellytä, niin oon todella ylpeä Andreasta joka vetäisi ekan Finlandian kovaa ja näyttävästi. Ja Andrean ihana perhe kuskasi ja tsemppasi meitä. Mua vaan jäi harmittamaan kun mä tuhrasin siellä ladulla reilusti yli tunnin kauemmin ja Andrea-parka joutui värjöttelemään stadionilla ja odottamaan. Onneks päästiin kotiin. Ja mä vannoin, en hiihdä ikinä kun taas toinen miettii ens vuonna 50km kisaa…

Mutta Lahteen kannatti lähteä, taas sitä on kokemusta rikkaampi ja jaksoin kuitenkin hiihtää sen 32 km. Viimeiset vinkit ladulle me saatiin Kurikan hiihtäjälegenda Juha Miedolta.

20130223-183456.jpg

Nyt chillailua sohvalla Makuunin palkintokarkkipussin kanssa. Kohta tulee sushia ja ehkä sen kanssa maistuu palautusjuomana lasi viiniä.

20130223-184601.jpg

4 thoughts on “Ei ikinä enää

  1. Siis todellakin voit olla ylpeä itsestäsi, jos kipeä rakko jalassa, vuokramonoissa ja muutama hiihtokerta talvelta takana selvisit kuitenkin maaliin asti. Mahtvaa, sie oot sisukas eli onnittelut!🙂

    1. Kiitos! Mahtavaa huomata että jostain sitä sisua löytyi vaikka mutkia tuli matkaan. Mutta varmuudella voin sanoa etten tee samaa enää ikinä uudelleen…

      P.S. Sulla on ihana mekko päällä, se musta-valkoinen sun blogin viime viikkoisissa kuvissa.

Leave a Reply

