Mä yritän palauttaa mieleeni sen että mikä ihmeen vimma sai mut ilmoittautumaan sinne typerään Finlandia-hiihtoon… Se on edessä, 32 kokonaista kilometriä, ens lauantaina. Ja sukset mulla on ollut jalassa tänä talvena kaksi kertaa, viime talvena kerran, sitä ennen vuonna 2008 ja sitä ennen yläasteella. Sisu ei anna periksi: kyllä mä hinaan luuni ens lauantaina Lahteen ja lähden matkaan.

Tänään mä olin ajatellut mennä hiihtämään, mutta valitsin juoksun, jotta kerkeää sunnuntaina tekemään muutakin. Eikä mulla oikein juoksukaan kulje, tänään tuli uskonpuute myös koko maratonhanketta kohtaan. Siihen nyt on onneksi vielä seitsemän viikkoa, varmaan pitää ottaa joku viikko vähän chillimmin ja sitten vaan treenata. Tänään toi “lyhyt” pitkä lenkki tuntui raskaalta ja ajatus siitä että ton matkan jälkeen pitäs juosta reilu 20km Pariisissa tuntuu ihan käsittämättömältä. Selviääkö siitä??!?!?

20130217-215734.jpg

Käytiin lenkin jälkeen vielä Peuramaalla laskettelemassa. Kuusvuotiaan kaksi kaveria naapurista oli mukana.

Mä kaipaan nyt niitä aurinkoisia helmikuun päiviä! Tulispa kevät!

20130217-215943.jpg

20130217-215951.jpg

20130217-220317.jpg

4 thoughts on “Mitä mun päässä oikein liikkuu?

  1. Kyllä sä onnistut molemmissa! Ihan varmasti! Mä hiihdin tänään ekaa kertaa tänä talvena ja heti kolmen tunnin lenkin, oli muuten tosi fiksua…

    1. Kiitos. Housut on lähes kymmenen vuotta vanhat Peakin housut ja takki Monclerin. Varsinaisia lasketteluhanskoja mulla ei edes ole, hyvin oon pärjännyt noilla Uggin rukkasilla.

      Tekis vaan mieli päästä vähän pidempiin rinteisiin mitä Peuramaan alpit.

Leave a Reply

