20130215-182148.jpg
Tänään toimistolla esiinnyin uudessa Filippa K:n nahkahameessa. Mä oon pitkään halunnut nahkahametta (ja myös niitä nahkahousuja…) ja tää tarttui matkaan. Musta huippukiva!

Käytiin afterwork-hengessä mun kollegan Marinan kanssa Stockalla juomassa Bollingeria ja samalla katsastettiin Kellon alla-blogiin kevään vaateuutuksia. Toi Michael Michael Korsin mekko sopis täydellisesti keväiselle AW:lle jossa meno jatkuisi pidempään iltaan…

Ja harmi että huomasin liian myöhään että yks mun suosikkikirjailijoista, Jens Lapidus, olis ollut Akateemisessa just silloin kun me siemailtiin skumppaa. Olikohan Lapidukselta tullut joku uus kirja?

20130215-182524.jpg

20130215-185348.jpg

6 thoughts on “TGIF

  1. Voi eih, sä oisit saanut Otavan kirjakaupassa ystävänpäivänä kuvan susta ja Jensistä. Se on IHANA. Uusi kirja on nimeltään Ainakin äiti yritti.

    Se löytyy varmasti Akasta!

    1. Moi, kiva kun luet blogiani ja jaksat kommentoida. Kiitos siitä!

      Hame on tosiaan uutukainen Stockalta, Filippa K:lta. Toi Célinen laukku on ihan täydellinen! Mä oln käyttänyt sitä lähes päivittäin nyt vuoden eikä se oo mennyt miksikään. Kuten taas esimerkiksi saman hintaluokan Bottega Venetani joka kulahti tosi nopeasti. Oman Célinen ostin Nathalie Schutermanilta, Tukholmasta. Niiden nettikaupassa tota ei ole, mutta meilaa niille niin ne voi kertoa hintoja. En oo varma myykö Kluuvikadun Lux Bag tai Nina’s vielä noita?

  2. Heippa, tuo Filippa K nahkahame on aivan ihan. Olisitko valmis myymään hameen minulle? Olen metsästänyt tuota nahkahametta kauan😉 ihan hirvee pakko saada käsiin tuo hame maksan hyvän hinnan . Laitatko sähköpostia jos….
    Ihana blogi sinulla

Leave a Reply

