Mä kaivoin sähköpostistani Kirsi Valastin maratonkoulun treeniohjelman toisen vaiheen. Nyt aletaan tosissaan juoksemaan, crossfit ja supertytöt jäävät maaliskuussa vähemmälle koska Pariisin maratonia varten mun pitää keskittyä juoksuun.

Ohjelma on ensituntumalla raskas. Tänään mulla oli ohjelmassa 2x2000m vedot reippaasta reippaan kovaan kiihtyen, välissä palauttelin kolmisen minuuttia ihan hiljaa hissutellen. Tätä vauhtikestävyysharjoitusta tein vanhassakin ohjelmassa mutta uutuutena tänään tuon päälle tuli 1x1000m veto. Ihan loppuun asti en tuota vikaa vetoa jaksanut vetää ja se mua harmittaa. Mutta olin treenin jälkeen tosi poikki ja toivottavasti uni tulee pian, sillä mulla aamulla startti kohti Turkua kukonlaulun aikaan. Mulla myöhään illalla tehdyn intervallitreenin jälkeen uni ei meinaa tulla ja muutenkin nukun yön huonosti. Ylellisyyttä olis jos pystyisi tekemään tämmöiset rankat treenit aamupäivällä, mutta ei auta. Silloin treenataan kun siihen on mahdollisuus ja silloin kun se on vähiten pois kuusvuotiaalta ja duunijutuilta. Vaikka Saku Tuominen kannusti urheilemaan työpäivän aikana, vaikka lähtemään lenkille kollegan kanssa. Heli? Sirkka? Mika? Kuka on messissä ens viikolla?

20130213-212448.jpg

Uutta treeniohjelmaa pitää toki juhlistaa uudella treenitopilla! Ja värikkäällä sellaisella! Keltainen on niin täydellinen ja ihan ehdoton väri mihin nyt keväällä kannattaa sonnustautua. Toi ja ne mun Stellan kukkashortsit sopii niin hyvin yksiin.

Mies supertyttöjen takana, Super-T poseeraa mun kanssa ja Super-T:n asiantuntijanäkemyksiä treenaamisesta ja treenivaatteista on tulossa Stockmannin Kellon alla-blogiin. Mulla on siellä taas uusia postauksia. Käy lukemassa!

20130213-213658.jpg

20130213-213708.jpg

Leave a Reply

