20130210-215557.jpg
1. Matkakuume ei hellitä. Mä haluaisin vaikka Åreen. Siellä mun ystävä Aino suositteli tätä hotellia. Ja niillä olis jopa nyt hyvä kampanja maaliskuulle…

2. Kuusvuotias söpöliini kävi Hakaniemen Arena Centerissä pelaamassa jalkapalloa.

3. Ja pelikaverin äidin kanssa kannustettiin kentänlaidalla.

4. Vastustajajoukkueet vei voitot molemmissa peleissä. Ens viikolla Espoossa uudet pelit!

5. Mun ihanat ystävät Suvi ja Aino. Eilen oltiin Suvilla kuusvuotiaan kanssa kylässä yhdessä Ainon ja Ainon lasten kanssa. Pizzaa ja mokkapaloja. Ja paljon leluja hujanhajan kuuden touhukkaan lapsen ansiosta.

6. Kondomisukkajalkahoito mun koti-spassa. Sain mun Stockan Kellon alla -blogin kautta loistavan jalkahoidon jonka tulokset alkoi parin viikon jälkeen kärsiä. Ei hätää! Ostin Stockalta Bliss -merkkistä jalkavoidetta ja kosteuttavat sukat. Niillä pitäisi pysyä nyt kantapäiden pehmeinä. Bliss on muuten mahtava tuotesarja! Oon käynyt Nykissä niitten spassa ja testannut vuosia sitten niitten jotain tuotteita. Kiva että sitä saa nyt Suomesta!

3 thoughts on “Instaloppu

  1. Terkut NYC:stä. Lähdin lievittämään omaa matkakuumettani. Bliss Spa on mun hotellin naapurissa. Voi, kunpa olisikin aikaa/malttia mennä sinne. Luulen että kaupungin muut riennot voittavat taas tälläkin kertaa.

    1. Lucky u! Mun suosikkibloggaaja Hellu On the Go-blogista on nyt siellä.

      Nauti New Yorkin tunnelmasta, onko siellä muuten vielä kauhean lumista? Ja kerro täällä sun matkakuulumiset, vai olisiko sulla kohta oma blogi mistä voisi lukea sun kuulumisia? Enjoy!

      1. Moi,

        lumet ovat sulamassa pois. Manhattanille ei tullut niin paljon lunta kuin esim Connecticutiin (jossa ovat edelleen pulassa). Eilen oli sumuinen ja sateinen päivä, joten hypättiin bussiin ja ajettiin Garden State Plaza mallille NJ:n puolelle. Iso mall, jossa mm Macy’s, Lord & Taylor, Nordstrom & Nieman Marcus tavaratalot saman katon alla. Tämä on siis eri kuin outlet-kylä Garden State Mall. Valittiin tuo eka, koska matkaseuralaisena kulkevat esiteinit halusivat Abercrombien vaatteita, eikä Manhattanilla saa lastenvaatteita ko merkiltä. Niin ja haluttiin olla koko päivä katetussa tilassa, outlet-kylät ei oo katettuja.
        Mä mitään blogia jaksa kirjoittaa. Aloitin uudestaan Instaamaan (pipapusa), mutta en ole jaksanut/kerennyt sitäkään päivittää täällä.

Leave a Reply

