Tadadaa! Kannatti harjoitella! Nimittäin mun esitys Finlandia-talolla lähes neljällesadalle ihmiselle meni hyvin ja onnistuin omasta mielestäni innostamaan, vakuuttamaan sekä saamaan mun pääviestit läpi show’n aikana. Kyselin kuulijoita mitä jäi käteen ja onnekseni käteen jäi mitä halusin. Mä oon niin iloinen että oon harjoitellut esiintymistä Esiintymistaidon akatemiassa ja tänään sain mun kanssakurssilaisilta preppausta vielä ennen vetoa.

20130207-214631.jpg
Nää ihanat leidit on mun huippukollegoita, Heli ja Marina.

Ja hei, mulla olis tässä nää kolme kiteytystä! Hahahaa.

20130207-214903.jpg

Mulla on myös uus kollega, Tuomo. Tosi pro kaveri. Ja superhyvä esiintyjä. Me like!

20130207-221344.jpg

20130207-221950.jpg

20130207-221440.jpg

20130207-221531.jpg

2 thoughts on “Kickoffista jäi hyvä maku

    1. Thanks! Tässäkin auttoi sama, mikä varmaan maratonia varten auttanee: harjoittelu. Mä treenasin mun viestejä edellisenä iltana miehelle ja kuusvuotiaalle ja vielä aamulla mun äidille. Ja Finlandia-talolla sparrasin parin kollegan kanssa. Musta täytyy kunnioittaa yleisöä ja yrittää antaa parastaan, siksi kandee olla valmis kun menee stagelle. Kaikki esiintyjät eilen ei ehkä ihan sitä olleet…

Leave a Reply

