Eilen illalla lopetin Kaapelitehtaalla vain aloittaakseni siellä tänään. Kickoffin merkeissä vietettiin koko päivä kollegoiden kanssa. Tänään paino oli enemmän b2c asioissa ja huomenna mulla kickoff jatkuu oman duunin kannalta meidän b2b kickoffissa. Mulla on pieni slotti lavalla ja Finlandia-talolla tavoitteena on vakuuttaa, hurmata ja innostaa lähes 400 ihmistä mun spektaakkelinomaisella esityksellä. Oon jo miettinyt mun avainviestit ja tavoitteen esitykselle, kertaan ne vielä aamulla jotta onnistuisin. Inspiroiduin nimittäin Googlen jenkkiesiintyjistä ja haluan itsekin onnistua huomenna. Ja fakta on että luontevat, sujuvat ja varmat esiintyjät treenaavat. Ja siihen mäkin panostan.

20130206-220459.jpg

20130206-220526.jpg
Meidät oli jaettu ryhmiin ja kierreltiin rasteja. Yhdellä rastilla päästiin pötköttelemään Fatboylle mun kollegan Riikan kanssa. Ja Sakke futisfanaatikkona näytti hienoja kuvia Messistä! Ja tää kaksikko veti sellaisen energisen show’n että oksat pois! Päivän asiaosuuden päätti Saku Tuomisen ajatuksia herättävä esitys työelämästä. Hitto, pitäs ottaa itseään kiinni niskasta ja alkaa johtamaan itseään paremmaksi ihmiseksi ja paremmaksi työntekijäksi.

20130206-221036.jpg

20130206-220922.jpg

20130206-221150.jpg

20130206-221046.jpg

Mä ostin muuten Gaudetesta uuden Vincen tunikan, näyttää kuvassa (eli siis päällä) aika pliisulta… Onneks leopardikengillä voi hyökätä pliisuutta vastaan!

Pitäkää peukkuja että oon huomenna hyvä mun omassa show’ssa. Vähän jännittää, koska en oo taas hetkeen puhunut noin isolle porukalle. Mutta kai se jännitys kuuluu asiaan, tulee valmistauduttua ja harjoiteltua.

20130206-221600.jpg

20130206-221639.jpg

Leave a Reply

