ImageSupersupertyttömeininkiä tänään! Aamulla pitkän lenkin juoksijoiden kokoonpano oli vähän epäselvä, Hellu joutui jättämään väliin ja Lindan kanssa ei saatu toisiamme kiinni. Olin kuitenkin päättänyt juosta sen yli 22 kilometriä ja painoin eteenpäin. Onneksi Linda lähti mukaan, sillä tällainen urakka (23,32km) oli todella paljon kivempi juosta kaverin kanssa. 

Aikamoinen tuuli ja tuiverrus kävi matkalla, kun juostiin. Mulla oli sellaisessa vesipullovyössä mukana kaksi vesipulloa ja niiden sisältö jäätyi. Narskuttelin jäähileitä matkalla ja jossain kilsojen 12-13 välillä vetäisin mansikanmakuisen geelin. Ens viikolla mennään taas samanlainen lenkki ja mun ja supersuper-Lindan mukaan lähtee ainakin Andrea. Ja toivottavasti Hellu pääsisi myös mukaan.  

Lopputulos oli että juostiin 23,32 km (mun aikasempi pisin matka juosten on ollut puolimaraton eli 21km ja rapiat) joten tää on hyvää harjoitusta Pariisin maratonille. Tällaisia lenkkejä nyt siis on tarkoitus mun treeniohjelman mukaan juosta kai viikoittain… 

Image

21 thoughts on “Maailman pisin lenkki mulle!

      1. Mä kuule muistan kuka oli mulle ekaa kertaa siinä Eiranrannassa linkkari-inspiraatio: sinä!

        Meidän keskivauhti oli jotain seiskan kieppeillä, mutta pitkillä lenkeillä ei tartte mennä kovaa. Koska ilmoittaudutaan Tukholmaan? Mä haluisin testata siellä sellaisen uuden hotellin kuin Ett Hem http://www.etthemstockholm.se/. Toki Lydmar on aina varma valinta.

  1. Sano T, sano A, sano N, sano J, sano A, sano TANJA!!! Hyvä Super-Tanja! Suorituksesi korostuu entisestään, kun oma kehoni vaatii ottamaan rennosti detox- ja joogakuurin ensimmäisinä päivinä. Voisin nukkua koko ajan, mutta näin se meni viime kerrallakin toisena ja kolmantena päivänä, mutta sen jälkeen alkoi ihan mieletön energia. Sitä odotellessa…

  2. Hurrraaa! Näyttää muuten paljon hurjemmalta tuo lenkki, kun katselee sitä tuosta kartasta, siinä ne kilsat jotenkin konkretisoituu, kun on tottunut juuri noita reittejä ajamaan autolla.

      1. Oi ihana kuulla, kiitos! Mua houkuttaa tosi paljon Céline, just tuo sama malli, hinta kyllä hirvittää vähän ja sitten huono saatavuus ärsyttää! Pitää miettiä…

      2. Laadukas se kyllä on. Mulla on yks toinen, about saman hintaluokan laukku, Bottega Venetalta. Se lähetettiin just takaisin tehtaalle koska se on niin kulahtanut: väri haalistunut ja kulmat kuluneet puhki. Céline on vuoden lähes jokapäiväisen käytön jälkeen kuin uusi. Ja hittojen hitto, ne ei ees Bottegalla suostuneet vaihtamaan sitä vaan vähän laittoi siihen nahkaöljyä.

    1. Tossa vauhdissa pysyy lapsikin mukana! Mentiin tosi rauhassa ja puhuttiin koko matka. Ens sunnuntaina uudestaan! Ihanaa että tuut mukaan. On niin paljon kivempi juosta tollainen pitkä lenkki kavereiden seurassa kun yksin. Meillähän on kohta kasassa sellainen forrest gumpmainen klaani jonka kanssa me juostaan täällä, Pariisissa ja ympäri maailmaa🙂

Leave a Reply

