Terveisiä vaan täältä kotisohvalta! Vaihdoin villasukat ja verkkarit jalkaan ja aion iltasadun luettuani paneutua Hamilton 2:een.

20130125-200653.jpg
Ruotsalaiset dekkarit ja leffat on mun suosikkeja ja jouluna joku suositteli mulle tätä ja jotain toista leffaa. Helpottaisi jos muistaisi kuka se oli joka suositteli ja mikä se toinen vaihtoehto oli. Hamilton ykkösen oon nähty silloin kun se tuli ja tältä salaiselta henkilö x:ltä kuulin että siihen on tehty jatko-osa. Se siis pyörähtää kohta käyntiin.

20130125-204308.jpg
Ja oli mulla tänäänkin iltatöitä. Nää spa-sessiot Kellon alla-blogin merkeissä on vähän kun olis saanut lottovoiton.

Viikonlopun ohjelma on varsin kiva. Huomenna aamulla supertyttötreenit, sitten kuusvuotias menee kavereiden synttäreille ja sieltä mietittiin että lähdetään Vihtiin laskettelemaan kun siellä olis Robinin keikka. Sunnuntaille oon sopinut yli 20km lenkin supertyttö-Lindan ja Hellun kanssa. Hellun kanssa juostiin (tai Hellulle vauhti oli varmaan kävelyä tai hölkkää…) torstaina pikalenkki.

2 thoughts on “Perjantai-ilta tulee tarpeeseen

  1. Jos teillä on Netflix, niin kokeile, tykkäisitkö ruotsalais-tanskalaisesta poliisijännäristä Bron /Silta. Virkistävää vaihtelua omasta mielestäni!

Leave a Reply

