Mä oon niin fiiliksissäni siitä että just nyt elämässä asiat on hyvin. Kuusvuotis söpöliini pärjää hienosti tarhassa js on saanut kivoja kavereita. Ja nykyisin futis tuntuu reippaasta pojasta kivalta.

Itse oon onnellinen: mä koen olevani onnekas kun just nyt tuntuu että asiat on tosi hyvin. Oon fiiliksissä mun duunista ja paine kasvattaa liikevaihtoa kannattavasti töissä tuntuu motivoivalta, ei pelottavalta eikä mahdottomalta. Sit mun iltaduuni, blogata Stockmannille on niin mahtavaa. Mulla on miljoonia ideoita ja ne varmaan kohta hermostuu siellä Stockalla kun virittelen erilaisia juttuja.  Tänään kävin testaamassa OPI Nail Barissa manikyyriä. Kynsitaiteilija loihti mun hoitamattomat kynnet upeiksi ranskalaisella geelilakkauksella. Ainut mitä mietin oli et miksen oo käynyt laittamassa kynsiä siellä aiemmin tähän kuosiin.

image
OPI Nail Barissa mun kynnet loihdittiin edustuskuntoon. Tarkempi raportti Kellon alla-blogissa

8 thoughts on “Iltavuoroon Stockalle

  1. Mä kävin eilen ekaa kertaa samassa kynsibaarissa ja olen tuijotellut kynsiä siitä lähtien melkein suu auki, niin upeat!:) Ei jäänyt vikaksi kerraksi, seuraavaksi haluisin kokeilla just tuota ranskalaista geelilakkausta!:)

    1. Nää on ihan uskomattoman hienot. Ajattelin että laitan ensin kuvan valmiista kynsistä sinne Stockan blogiin, mutta nopeasti ja helposti sain kädet upeaan kuntoon. Ja mun jälkeen siihen pisteeseen tuli tyttö jolla oli ollut nää geelit kolme viikkoa ja kynnet oli ihan hienossa kunnossa!

    2. Nää on kyllä tosi hyvät! Mulla on aiemmin ollut akryylillä tehty rakennekynnet ja ne, valitettavasti, kirkuu kilometrien päähän että feikkikynnet kyseessä. Nämä on tosi luonnolliset mutta kuitenkin kauniit. Toivottavasti kestää myös se kolmisen viikkoa. Mä ajattelin että ehkä pidän näitä jonkin aikaa, ens kerralla voisin laittaa jotain pinkkiä tai muuta väriä näihin.

    1. No ciao! Sä olit kyllä ihan kiistatta paras valokuvaaja mitä tiedän! Musta oli ihan käsittämätöntä miten sä sait ne kuvat elämään ja osasit luoda siihen jotenkin hienon tunnelman. Mä en valitettavasti itse osaa kuvata enkä ees ymmärrä kuvaamisesta, mutta sun otoksista huomasi heti että sä osaat sen!

      Mä tosiaan bloggaan nyt tammi-helmikuun sinne Stockan Style Guideen ja varmaan ens viikolla se kynsijuttu julkaistaan siellä. Kiitos ihan megapaljon avusta ja upeista kuvista!

      Ja jos haluat joskus lähteä kuvaamaan mun kanssa vaikka sun ruokatunnilla Stockalla, niin mulla on aina kuvaajan paikka auki sulle 😉!

  2. Mun oli pakko vähän googlettaa että mihin tämä minun tänään ottamani kuva sinusta ja Sariannesta oikein päätyi🙂 t.lorealtyttö

  3. Mun kollega vannoo niiden nimeen myös. Itse en oo uskaltanut kokeilla kun mikään ei ikinä pysy mun kynsissä. Ehkä joskus kun on ylimääräistä aikaa😉

Leave a Reply

