Mulla on tänään ollut alkuillasta alkaen täydellinen hiuspäivä! Mulle tarjoutui Stockan Kellon alla-blogin kautta mahdollisuus testata Kérastasen Chronologiste -kaviaarihoitoa hiuksille Stockan seitsemännen kerroksen hiustaivaassa. Kerron tarkemmin lähipäivinä Stockan blogissa mistä on kyse, mutta jo nyt voin varauksetta suositella että jos hiukset hapsottaa, ne kaipaa kosteutta, päänahkaa kutittaa tai miehillä kaljuuntuminen uhkaa, niin kannattaa käyttää puolitoista tuntia pään hemmotteluun.

Lue lisää mitä Kérastasen hoitoja on tarjolla täältä: http://www.crystalhair.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=5&Itemid=5

Mulla on ollut tukka viime kuukaudet kuin ryysyläisellä, koska mun oma kampaaja Kati Mixagesta on muuttanut Ruotsiin mutta tänään illalla Kati raidoitti mun pään. Pitkään oon siis joutunut istumaan eri kampaamojen tuoleissa tänään mutta lopputulos on aika jees! Tässä on vasta kaviaarit päässä, juurikasvu näyttää pahalta.

20130121-211508.jpg

Leave a Reply

