20130117-121528.jpg

20130117-121602.jpg

20130117-121608.jpg

Tein viikon parhaan diilin meidän Tele Finland -porukan (thanks Panu, Sonja ja Milja) kanssa. Aller lopetti loppuvuonna mun Seiskan työkappaletilauksen ja nyt tein diilin. Saan Sonjan Seiskat kun lupasin hehkuttaa Tele Finlandia täällä!

Eli, kannattaa käydä tsiigaamassa Suomen parhaassa matkapuhelinverkossa toimivat Tele Finlandin tarjoukset ja vaihtaa liittymät sinne: ttp://www.tele.fi/tutustu+osta/tarjoukset+ja+edut/liittymatarjoukset.

Osta, vaihda, päivitä! Ja huomaa mun tyylikäs tuubihuivi kaulassa, vain Tele Finlandilta 😉!

Ja menossa mukana Merja lounaalla ja mun siisteimmät kollegat Tito ja Tuomas jotka saa mut nauramaan vedet silmissä.

4 thoughts on “Toimistokuukkelina

  1. ihania nää sun postaukset, niin hyväntuulisia!

    Saako udella mistä tuo kaunis musta takki on hankittu, ihanan lämpoisen näköinen?

    1. Voi kiitos kauniista sanoista! Mä oon aika aktiivinen postailemaan päivän kulusta…

      Toi takki on Woolrichin takki. Aiemmin pidin Canada Goosea paksuna talvitakkinani mutta se oli jotenkin niin laatikkomainen, niin mun ystävä Marina toi tän mulle Tukholmasta kun vielä viime vuonna Woolrichin takkeja ei saanut Suomesta.

      Nyt niitä on Stockalla ainakin. Suosittelen, se on lämmin ja ihan hyvännäköinen.

      Näin alekaudella valikoima kevyt, mutta tsiigaa täältä: https://stockmann.com/cat/fi//187003/11301/11301

Leave a Reply

