20130114-112307.jpg
Mulla soi aamulla kello jo hyvissä ajoin ennen kuutta, kun olin heikkona hetkenäni mennyt lupautumaan että olen Lahdessa jo klo 7.45 ja vedän aamustartit kaikille asiakaspalvelun tiimeille. Jotain mä oon siellä esitelmöinyt, mutta vähän lyö tyhjää koska tuohon aikaan mä en oo oikein kunnolla hereillä…

Mun kiva kollega Kaisa saapui paikalle joskus yhdeksän jälkeen ja löysi mut siinä kohtaa haahuilemassa vähän eksyneen oloisena. Nyt oon jo takaisin Vallilassa ja iltapäivä menee tiukassa palaveriputkessa.

Leave a Reply

