20130113-215003.jpg
Mun yöpöydällä on pino kirjoja. Sain eilen luettua loppuun kirjan joka vaikutti muhun: Born to run. Joulupukki toi sen mulle ja nyt oon ryntäämässä Kamppiin 4Runnersiin ostamaan Five fingers-tossuja. Jos vähänkään on kiinnostunut juoksemisesta, tää on nyt tän hetken hittikirja juoksijoille.

Ja koska mulla se Finlandia-hiihto on kuukauden kuluttua, niin tongin mun kirjahyllyä ja kas, sieltä löytyi hiihtokirja. Oikein Harri Kirvesniemen kirjoittama. Pitäs ees selailla sitä ja sit pikkuhiljaa vois olla syytä hankkia ne sukset ja alla hiihtämään…

Mun suosikkeja on elämäkerrat ja dekkarit. Olisiko jollakin suositella mulle hyviä elämäkertoja?

Nyt mulla on iltalukemisena takuuvarmaa kamaa, ruotsalainen dekkari. Katarina Wennstamilta oon lukenut jotain, tän aloitin vasta eilen.

Musta tuntuu että ruotsalaisen dekkariteollisuuden haara ei pysy mun lukutahdissa… Niin paljon on tullut viime vuosina ahmittua ruotsalaisia dekkareita. Kepplerin luin Dubaissa, Sandmannen, kannattaa lukea!

2 thoughts on “Viihdykettä

  1. ei mikään ruotsalainen dekkari, mutta jotain vähän erilaista Paikka vapaana Rowling, J. K.
    ja vaikka Harru Poeerin kirjoittaja, ei mitään tekemistä velhojen kanssa !

Leave a Reply

