Aloitettiin lauantai todella aikaisin, oltiin koko perheen voimin ennen kahdeksaa Espoon perukoilla kuusvuotiaan futismatsissa.

20130112-204015.jpg
Söpöliini on saanut myös oman pelinumeron, 33.

Pelin jälkeen mies ja kuusvuotias lähtivät Haukilahteen saunomaan ja mä hain mun blogituttavan Hellun kyytiin ja Hellu liittyi mukaan supertyttöihin ja toi meille tuulahduksen suoraan New Yorkin sporttipiireistä. Musta myös ihan mahtavaa että mun hyvä ystävä Sanne on nykyisin myös supertyttö.

20130112-204915.jpg

20130112-204924.jpg

20130112-204906.jpg

20130112-204931.jpg
Tässä pieni kuvakimara päivän treenistä. Mulla on nyt jotenkin sellainen tunne että mun kehitys junnaa paikallaan, pitää keksiä jotain spektaakkelinomaista jolla saa kesä2013-bikinikropan…

Yks hyvä askel siihen suuntaan vois olla terveellisempi ruokavalio ja siihen sain apuja Hellulta, jonka kanssa käytiin eka lounaalla Stockalla ja sen jälkeen ravintoterapeutti-henkisesti Hellu opasti mua kädestäpitäen täyttämään ostoskärryn Herkussa. Siitä mun on tarkoitus avata Stockmannin Kellon alla –blogissani mitä kannattaa huomioida jos haluaa muuttaa ruokavaliotaan terveellisemmäksi ja kevyemmäksi.

Leave a Reply

