Aamulla koukkasin Keimolanportin bensikselle kieli vyön alla. Nappasin mun uuden pomon kyytiin matkalla Tampereelle. Meillä on duunissa työstetty koko syksy uutta toimintamallia. Toimintamalli on valmis ja mun lootalle löytyi paikka uudesta mallista ja mulle tulee helmikuun alusta uus esimies. Tää loota on nyt tasoa ylempänä ja oon todella onnellinen ja kiitollinen siitä että saan jatkaa mun unelmaduunissa ja kai tätä vois melkein kutsua myös ylennykseksi.

Toki samaan aikaan tunteet on ristiriitaiset, koska meillä töissä on samaan aikaan yt-neuvottelut ja tiedetään ettei kaikille riitä töitä. Se on paskamaista ja tiedän omasta kokemuksesta, miten raastavaa se epävarmuus siitä on että jatkuuko oma homma ja jos ei jatku, niin mistä löytää hommia. Tuntuu vaan että tässä taloustilanteessa epävarmuutta on kaikkialla ja tsemppiä kaikille jotka meilläkin duunissa vielä elävät epävarmuudessa.

No, Tampereelle päästiin, vaikka tuulilasista ei juuri mitään nähnyt ja kaasu pohjassa piti mennä… Mä veikkaan että kyyditty ei tuu uudestaan mun kyytiin vaan valkkaa jatkossa junan. LCM? Limiting-career-move???

Mä niin diggaan paljon haukutuista puhelinmyyjistä. Meidän yritysmyynnin jengi Tampereella on niin nastaa ja osaavaa että! Pliis, seuraavan kerran kun sulle soittaa puhelinmyyjä, kuuntele ees mitä ne sanoo. Nää kaverit on oikeesti hyviä eikä sellaisia ärsyttäviä mitä jotkut lehtimyyjät. Trust me!
Käytiin vielä Stockalla (tietenkin Stockmannin kuukauden bloggaaja vie myyntijohdon Tampereen Stockalle lounaalle!) lounaalla ennen kuin kurvasin semi-ajoissa kohti Helsinkiä.

20130110-215344.jpg

Ja Tampere on niin in-paikka nyt! Trust me! Supertyttö-Johanna lounasti myös Stockalla! Eli, vinkki, Tampereella kannattaa lounastaa Stockan yläkerrassa! Lounaskin oli semi-ok, mutta tuttujentörmäysindeksi oli huipussaan!

20130110-215751.jpg

Ja tässä mun aamun yleisö. Kuvaa kun analysoi, ne näyttää väsyneiltä… Tsemppaa Tanja! Sun pitää herättää ne!

20130110-220247.jpg

Kuusvuotias pelaa futista PPJ:ssä ja treeneissä ne harjoitteli tänään kärrynpyöriä ja kuperkeikkoja. Lauantaina on vuoden ekat pelit, kukonlaulun aikaan startataan lauantaina… Kuusvuotias on niin söpö kun se tsemppaa ja yrittää tehdä kärrynpyöriä! Ja söpöliini onnistui tänään ja teki maalin!

20130110-220645.jpg

Leave a Reply

