Aika mahtavaa! Jos Suomessa on shoppailun mekka, niin se on Stockmann. Maan paras tavaratalo. Sieltä saa kaiken. Ja mä oon koko ikäni asioinut Stockalla, lähtökohtaisesti vähintään kerran viikossa piipahdan siellä. Aiemmin, ennen kännykkäaikaa, sovittiin ystävien kanssa että treffataan kellon alla. Nyt mä oon Kellon alla, nimittäin pääsin Stockmannin Style Guiden Kellon alla-blogin tammikuun bloggaajaksi. Teemana mulla on hyvinvointi.

Miettikää, nyt on hyvä syy mennä erilaisiin spa-hoitoihin, käydä laittamassa kynsiä, shoppailla kevään ihania uutuuksia, tavata ystäviä after workin merkeissä shampanjabaarissa tai käydä tsiigailemassa kirjauutuuksia Akateemisessa.

20130107-203059.jpg
Me käytiin mun äidin kanssa viikonloppuna kuvauskierroksella Stockalla, musta tuntui vähän kiusalliselta poseerailla tuolla, mutta ihan hyviä kuvia saatiin.

20130107-203306.jpg

20130107-203418.jpg

Style Guide löytyy täältä: https://stockmann.com/info/fi/Inspiraatio//10601.

Jännä kuukausi siis tulossa blogirintamalla! Mistä te vinkkaisitte Stockmannin asiakkaina mitä tuolla kannattaa kirjoittaa? Mitä ihmiset eivät tiedä?

Leave a Reply

