20130106-220459.jpg

20130106-220540.jpg

Mulla on ollut ihan hassu päivä. Aamulla kuusvuotias lähti alakerran kuusvuotiaan ja sen äidin kanssa ulos jonka jälkeen ne meni vielä alakertaan lounaalle. Sillä välin mä juoksin ekan semipitköhkön lenkin, 16 km. Ja tuntui niiiiiin raskaalta että mietin pääsenkö mä Seurasaaresta ees kotiin. Pääsinhän mä ja tajusin että nyt juokse tyttö juokse että pääset kuntoon!

Kuusvuotias ja kaveri siirtyivät naapurista meille ja hengailivat yhdessä koko päivän. Vitsit on mahtavaa kun kuusivuotiaalle on kivoja kavereita joiden kanssa leikkiä. Siinä sivussa mä sain tehtyä yhden mielenkiintoisen jutun, josta toivottavasti voin kertoa täälläkin ihan lähipäivinä. Sitten olikin edessä se vähemmän mielenkiintoinen juttu, loppiaissiivous. Se ei oo valmis vieläkään. Istun läppäri edessä ja kerään energiaa, tahtoa ja raivoa jolla saisin kylppärin vielä kondikseen. Muuten homma alkaa olla paketissa.

3 thoughts on “

  1. Heii Tanja! Täällä ikä- ja asuinpaikkatoverisi huutelee🙂
    Kuules, sä juokset ilmeisesti läpi talven? Onko sulla gore- tai nastalenkkarit? Mulla on eka puolimaraton edessä toukokuussa, mutta talvijuoksu ei nyt oikein lähde ja yritän nyt kauheasti tsempata itseäni ulos lenkille.
    Kiitos kivasta blogistasi, olen tänne muutaman kerran eksynyt.
    t. Laura Larusta

    1. Moi Laura,
      kiva kun oot käynyt lukemassa mun blogia, kiitos. Mä en oo hankkinut mitään talvijuoksutossuja. Mä juoksen lähinnä rantoja pitkin ja siinä oon ainakin toistaiseksi pysynyt hyvin pystyssä ihan tavallisilla lenkkareilla. Mulla ajatuksissa hankkia vielä sellaistet Five Fingers-paljasjalkatossut, oon ihan hurahtanut Born to run-kirjaan ja sen teemaan paljasjalkajuoksusta.

      Hienoa, ootko siis menossa Helsinki City Runille. Kerkeät hyvin kuntoon, sulla on hyvin aikaa. Nyt jos saisit juostua vaikka pari, kolme lenkkiä viikossa, joista yksi voisi olla vähän pidempi, niin pääset varmasti puolimaraton kuntoon toukokuuksi. Ja tiedän, on niin paljon ihanampaa lähteä juoksemaan keväisenä iltana kun linnut laulaa, ruoho tuoksuu ja on valoisaa, kun nyt pimeällä tunkee tonne väkisin. Toisaalta, nyt juostut kilometrit kyllä palkitsee kesällä.

      Tsemppiä harjoitteluun ja kerro täällä, miten homma etenee🙂

  2. Juuri HCR:lle ollaan menossa juu. Kiitos vinkeistä!

    Okei, mulla ei myöskään ole mitään talvilenkkareita, mutta kiva kuulla että normilenkkareillakin pärjää. Mun mies pakotti mut lenkille uudenvuodenpäivänä ja sillon oli ainakin niin järkyttävän liukasta, että eteneminen ei ollut juoksua nähnytkään.

Leave a Reply

