Se mihin DHL paketin jätti (= toimistolle), niin siitä ihana Marina jatkoi kuriiripalveluja. Mä olin eilisen Lahdessa enkä käynyt Vallilassa, niin mun superkollega nappasi lähetyksen kainaloon ja treffattiin kotikulmilla.

Ja mikä pettymys, molemmat mekot olivat vääränkokoisia! Toi musta ei laskeutunut olkapäitä alemmaksi ja Issan mekko ei mennyt kiinni ja oli totaalisen antelias etumuksesta. Höh. Nyt vaan paketti takaisin Net-a-porterille. Säästyypähän rahat, mutta edelleenkin pitkähihaista mekkoa haen töihin.

Onko teillä mitään vinkkejä?

20130105-150611.jpg

4 thoughts on “Ale-hankinnat meni pieleen

  1. DvF:n trikoomekot toimivat toimistossa. Noiden kuviesi perusteella tilaamasi mekot näyttävät kiiltäviltä, joka mielestäni viittaa cocktailiin enemmän kuin businessiin. Matchesissä on (tai ainakin oli) mekkoja alessa. Ja yleensä MaxMaran (trikoo)mekot ovat toimineet minulla. Yooxistakin voi löytyä jotain, mutta itse en jaksa selata onnettomia sivuja läpi. Kannattaa tsekata myös J Crew:n ja Madewell:n omat sivut, molemmat kai toimittavat tänne.
    Happy hunting!

    1. Moi, sä oot oikeassa. DvF toimii aina. Ja noi mun oli vähemmän duunihenkisiä. Nyt net-a-porteriin tuli aika kiva Carvenin mekko: http://www.net-a-porter.com/product/334554. Ja tätä mä tsiigailin kanssa: http://www.matchesfashion.com/product/126175.

      Yooxia hehkuttaa monet, mutta mä en myöskään jaksa käyttää siellä niin paljon aikaa, mitä hyvien juttujen löytäminen vaatisi.

      Miten Torino? Muistanko oikein että sä asut siellä? Joko siellä on kevättä ilmassa?

      T.

  2. Kyllä mäkin DvF:n puoleen käännyn ja materiaalina ehdottomasti niiden silkkilycraan. Sulla taitaa niitä ollakkin, eli tiedät kokosi, joten tsekkaa DvF: n ma nettikauppa. Toki se on jenkkikauppa eli tullia tulee, mutta nyt kun on ale se saattaa kannattaa. Monta hyvää DvF olen myös Yooxilta löytänyt. Mulla ei ole Issan mekkoja, mutta olen kuullut että ne ovat tosi pieniä mitoitukseltaan, pitääkö paikkansa? Etsin hetki sitten täyspitkää iltapukua ja törmäsin usein tietty Issaan ja aina niissä oli tämä sama plunge neck. Minä ja noin syvä plunge neck, no-no…

    1. Issa oli ihan mahdoton, mä taisin tilata UK kasin ja siinä ei mennyt vetskari kiinni. Ja siinä oli niin avonainen kaula-aukko ettei se mulla menis mitenkään ilman jotain toppia alla, vaikka muuten koko olisi oikea. Pitäs varmaan olla Kate Middleton pituinen ja ohuinen, jotta se näyttäisi hyvältä.

      DvF on aina takuuvarma. Löysin Matchesiltä pari vaihtoehtoa, mutten oo vielä tilannut mitään. Palautan eka noi Net-a-porterille.

Leave a Reply

