Normitorstai. Tosin töissä aika hiljaista vieläkin, pari hassua palaveria vain, joten sain vähän järkättyä mun työpöytääkin. Huomenna taas Lahteen, toivottavasti ei oo liian liukasta ajella sinne.

Tänään mä jäin vetäisemässä intervallitreenin mun ohjelman mukaan. Alkuun 15 min kevyesti ja sitten kaksi kertaa 2km vedot kiihtyen. Huomaa että a) liukkaalla ei uskalla mennä kovaa ja b) en ees pääsis kovempaa. Ja c) tää lonkka alkaa kipeytymään nyt kun oon taas juossut sen 30-40 kilsaa viikossa. Nyt pari lepopäivää, venyttelyä ja hierontaa, niin ehkä tää tästä. Tän jälkeen mä liittyin mukaan saunaporukkaan. Kuusvuotias käy torstaisin aina mun isän kanssa saunassa ja mä kävin pitkästä aikaa kanssa.

20130103-222950.jpg

Leave a Reply

