Mä olen niin kiitollinen että tunnen ihmisiä jotka inspiroi ja joiden tarinoita ja elämänviisauksia voisin kuunnella loputtomiin. Yksi näistä maailman ihanimmista inspiroijista on Viviane.

Törmäsimme Kauppahallissa uudenvuodenaattona ja Vivo kutsui kotiinsa illalliselle. Osoittautui ettei kyseessä ollut ihan mikä hyvänsä illallinen, vaan ehkä yksi parhaimmista ruokakokemuksista ever. Ei sinänsä ihme, onhan Vivon ravintola Farouge mun lempiravintola.

20130102-135138.jpg
Veuve Clicquot kainaloon ja vuoden ensimmäiselle illalliselle!

Ja tällaisia herkkuja söimme ja Vivo, ihana, kaunis, täydellinen nainen emännöi supermeinigillä.

20130102-135336.jpg

Nyt onkin illalliset illallistettu ja skumpat juotu: edessä detoxia ja rauhallista elämää tammikuussa…

2 thoughts on “Täydellinen startti uuteen vuoteen

    1. Ciao ciao, Farouge on paras! Mulla porkkananpureminen mennyt hyvin alkuviikon ajan. Seuraavat viikot on ne haastavimmat, mulla tulee paljon työmatkoja ja jos ei muista ottaa eväitä (ainakin välipalat pitää kantaa mukanaan), niin homma saataa lipsua. Hauskaa uutta vuotta Gloria!

Leave a Reply

