20130101-131340.jpg
Hyvää uutta vuotta kaikki te mulle tärkeät ja ihanat lukijat!

Vuosi 2012 oli monella tapaa upea vuosi. Mietimme eilen ystävien kanssa mitä jäi mieleen. Tässä top 3.

1. ihania matkoja rakkaiden ihmisten kanssa Italiaan, Dubaihin ja pari kertaa Tukholmaan. Mitenköhän sitä oppisi nauttimaan yhtä paljon arkena mitä sitä matkoilla saa irti?

2. Vuonna 2012 olin paremmassa kunnossa mitä ikinä. Neljä puolimaratonia ja yksi kymmenen kilsan kisa, vaikkei ennätykset paukkuneet, olen todella onnellinen että olen muuttanut elämäntapojani siten että pidän omasta fyysisestä kunnostani huolta. Tästä kiitos super-T!

3. Töissä pääsin tekemään loistavia ja monipuolisia juttuja myynnin, markkinoinnin, tuotteistuksen, hinnoittelun ja konseptoinnin merkeissä. Maailmanluokan kollegoiden ja yhteistyökumppanien kanssa. Ja ehkä cv:ssä näyttää hienolta kun voin sinne kirjoittaa olevani mukana b2b johtoryhmässämme, mutta enemmän kuin se, niin mua motivoi oikeasti ne hienot tulokset mitä mun tiimin kanssa saatiin aikaan: myynnin ja liikevaihdon kasvu ja muiden hienojen tulosten aikaansaanti. Jee jee.

Mulla on myös muutamia ajatuksia asioista joissa haluan onnistua 2013. Palataan niihin kunhan tässä vuosi vähän vanhenee.

Leave a Reply

