20121230-204323.jpg
Eilen pulkkailtiin kuusvuotiaan kanssa ihanassa talvisäässä ja tänään kastuttiin meidän pihalla kuin uitetut koirat samalla kun rakennettiin lumilinnaa. Ja aika hienon lumiukon mies, kuusvuotias ja kuusvuotiaan kaveri sai rakennettua! Illalla toi tyyppi sai vielä tähtisadetikut ja kynttilän päähänsä.

Ja btw. Mun matkakuume ei oo helpottanut. Se on vaan täsmentynyt. Lämmintä! Aurinkoa! Uimista!

Liukastelin Super-T:n kanssa juoksumatolle Motivukseen Kampissa ja noilla liukkailla jalkakäytävillä kävely on varsinaista kamikaze-meininkiä. Ja mahtavaa, janosta, hiestä ja muusta huolimatta: juoksin ekaa kertaa mun lonkkavian jälkeen kymmenen kilsaa alle tuntiin! Aivan voittajan fiilis!

20121230-204735.jpg

Ja hyvästä työstä palkitaan. Palasin kotiin Makuunin kautta. Nyt “viimeinen ehtoollinen” -meiningillä kunnon irtarimätöt ennen kurinpalautusta alkuvuonna. Yritän päästä mukaan Hellun detoxiin. Mä oon kerran vetänyt Sis.Delin detoxin ja vitsit siitä tulee mahtava olo! Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Vuosi 2012 vetelee nimittäin viimeisiään…

2 thoughts on “Vesileikkejä

  1. Great minds think alike. Mulla on kanssa Sis.Delin kotidetox ohjeet. Yritän vierottautua PepsiMaxista. Lisäksi luvassa Pilates-alkeet Moolassa. Uusi vuosi, uusi body😉

    1. Mun vanha kollega Pekka aloittaa Moolassa pilatesohjaajana! Kuuleman mukaan Pekka on kaupungin paras pilatesohjaaja. Mä salaa haaveilen että alkaisin myös käymään Moolassa, joko pilateksessa tai hot joogassa. Hyvää uutta vuotta!

      Ja pidä mut ajantasalla miten sun detox etenee!

Leave a Reply

