Tänään suihkaisin ennen kello kymmenen crossfit-tuntia Akateemiseen ja Stockalle ja tein täsmäiskut joululahjojen osalta.

Supertytöistä Andrea on inspiroinut mua kurinalaisempaan, systemaattisempaan ja kilpailuhenkisempään treenaukseen. Oon todella iloinen että oon tutustunut treenaamisen myötä huipputyyppiin. Toinen supertytöistä joka tietää juoksemisesta kaiken ja jonka kanssa lähdetään huhtikuussa juoksemaan Pariisin maraton, on Linda. Linda on mulle inspiraation lähde ja BTW, Linda juoksee kovaa… Ja mun amatöörisilmään, niin Lindan juoksutekniikka on säväyttävän näköinen!

Lindan ja Andrean pikkupaketteihin kääräisin juoksuaiheiset lehdet.

20121222-210053.jpg

Meidän supercoachille en meinannut keksiä mitään mielekästä lahjaa, enkä itseasiassa keksinytkään. Lahjakortti pelastaa kun pää lyö tyhjää. Mä en tajua miten mä en ikinä keksi miehille mitään järkevää ja persoonallista. Musta lahjakortin antaminen on jotenkin vähän ankeeta.

Kuten on ehkä käynyt ilmi, mä rakastan kirjoja. Joten mun läheisille tulee tänä vuonna kovia paketteja.

Mun kummilapsille ostin lastenkirjojen klassikoita: Tatua ja Patua sekä Mauri Kunnasta.

Miehelle pakettiin päätyi Otavan suosikki joululahjaksi: Safkaa

.

20121222-210411.jpg Mä oon toiveikas että pääsen maistamaan näitä syksyn aikana hehkutettuja ruokia kohta livenä! Otavan kirjakaupan myyjä sanoi että kaksi kirjaa on tänä vuonna ehdottomia joululahjahittejä: tää Safkaa ja sitten Mauri Kunnaksen Piitles. Sen ostin kuusvuotiaalle.

Ja äidille on yks ylläripaketti ja sitten vielä kirja Appelsiinikuorten katu odottaa paketointia.

20121222-210540.jpg

Mun parhaalle ystävälle ostin Collage-kaupan myyjän neuvosta passikotelon Louis Vuittonilta. Musta ihan mieletöntä asiakaspalvelua Collagesta: menin sinne etsimään jotain tietynhintaista juttua. Heiltä ei löytynyt mutta neuvokas myyjä suositteli että eräs heidän asiakkaistaan oli ostanut Louis Vuittonin passikotelon ja mietti kävisikö se myös mun ystävälle. Toivottavasti käy🙂

20121222-210935.jpg

20121222-210942.jpg<a

Joko te ootte jouluostokset hoitaneet? Millaisia paketteja teillä päätyi pukinkonttiin? Ja olisiko jollain jotain hyvää vinkkiä mitä ostaisin mun isälle? Ettei taas olis kirja/bokserit/kaulaliina-osastoa…

2 thoughts on “Viime hetken lahjahankinnat

  1. Kirjat on aina hyvia… Ma paadyin ostaan itselle kaks kirjaa😉 Sua vois kans kiinnostaa taa Scott Jurekin “Eat and Run” kirja. En oo viela ehtiny alottaan, mut jos sit joulun valipaivina.

    Miehille on aina paha keksia… meille naisille keksis vaikka mita! Ma oon lahjat ostanu jo hyvissa ajoin. No stress!🙂

    1. Mä oon tilannut itselleni Born to run-kirjan ja itseasiassa bongasin sun blogista jo ton kirjan ja otin siitä screenshotin aikomuksena hankkia myös se!

      Naisille keksii vaikka mitä lahjoja, jos oikein lyö tyhjää, niin Spa-lahjakortti pelastaa tilanteen kuin tilanteen…

      Ihanaa joulua teille sinne!

Leave a Reply

