Hyvissä ajoin liikenteessä, kuten aina. Täällä mä istun lähes keskiyöllä keittiönpöydän ääressä ja kirjoitan joulukortteja.

Mä joka vuosi haaveilen että saisin otettua meidän perheestä upean, jouluisen kuvan, jonka painattaisin kunnon paperille tehtyihin kortteihin. Mä en vaan saa sitä ikinä tehtyä kun taidan asettaa riman niin korkealle että ne pitäs olla vähintään Smythsonilta tilattuja…

Onneks mulla on hienot jouluiset postimerkit tehty kuusvuotiaan tarhakuvatilauksen perusteella. Ja mä luotan Postiin, kortit kun on perillä perjantaina niin hyvä juttu!

20121218-230233.jpg

Leave a Reply

