Tänään oli tosi rauhallista toimistolla. Vain mun kollegan Helin pahvimiehet vahtii tossa taustalla.

Kävin todella herkulliselta lounaalla Petrin kanssa Kauppahallin sushimestassa. Superhyvää sushia ja seuraa.

Nyt on päivä pulkassa ja arvon lähdenkö suoraan kotiin vai kävisinkö juoksumatolla. Mun fyssari sanoi että nyt voi jo juosta mutta kannattaa suosia liukkailla keleillä juoksumattoa. Mä en diggaa yhtään juoksumattomeiningistä sisällä, mutta kai mä meen. Kun kerran otin kamatkin mukaan…

20121207-160848.jpg

4 thoughts on “Lähes yksin toimistolla

  1. Creepy men, yksin tollasessa seurassa… :O
    Sun täytyy mennä Esportin Areenalle, se on mainio oon tarkoitukseen ja keskutasta pääsee nopeasti, kun auton saa kuitenkin ihan “oven eteen”, eikä parkkipaikkaa tarvitse hakea.

    1. Mä oon kuullut että se Esprtin sisäjuksurata toimii pitkillä lenkeillä. Mulla alkaa, toivottavasti, lonkka olla siinä kunnossa että voisin taas alkaa noudattamaan mun treeniohjelmaa Pariisin maratonille. Mun fyssari suositti ettei kannata juosta liukkaalla, ja siksi pitää säätää itsensä paikkaan jossa on matto. Sä tunnet mut jo ihan täysin, tärkein kriteeri on että pääsee aurolla helposti oven eteen🙂 Ihanaa viikonloppua!

  2. Ai herranjesta mä eka katoin että kuka toi tyyppi tossa takana on hih hih🙂 Vitsit että oot ihanan “värinen”, niin kaunis rusketus oooh… hei ja mulla on muuten sulle blogissa haaste, if interested!

Leave a Reply

