Kaiken tän herkuttelun keskellä on ihana päästä välillä urheilemaan ja polttamaan kaloreita.

Kuusvuotias ui aamusta iltaan ja nauttii vedestä täysin siemauksin. Eilen käytiin testaamassa Atlantiksen tenniskenttä ja kuusvuotias piti tennismailaa toista kertaa kädessä ja sai ihan mielettömän hienoja lyöntejä.

Oon itse käynyt muutaman kerran hotellin gymillä. Crosstrainerilla oon vetänyt 30-40 minuuttia ja ainut mikä mua nyt harmittaa on ettei mun ja crosstrainerin tiet kohdanneet heti kun mun juoksu loppui kipeytyneen lonkan takia.

Parasta oli kuitenkin aamuinen lenkki sateisella (kyllä, täällä satoi tänä aamuna!) hiekkarannalla paljain jaloin. Pitäs useammin juosta paljain jaloin, se tuntui tosi hyvältä.

20121130-115739.jpg

Leave a Reply

