20121120-120034.jpg
Miten jotain voi kaivata näin kovasti? Kaiholla katson ohitse meneviä juoksevia ihmisiä jotka juoksevat askel kepeinä, vetävät spurtteja ja nauttivat juoksusta. Mä haluan juosta! Ja pian! Ja kovaa! Enkä vieläkään pysty. Nyt mun lonkankoukistaja ja joku TFL-lihas on edelleenkin jumissa, jäykkänä ja siten pitää mut pois pururadalta. Onneks oon pystynyt käymään crossfitissä, mutta ei se oo sama. Mä haluaisin juosta ulkona, tuntea tuulen kasvoillani ja hengästyä hyvän musiikin siivittämänä. Toivon että parin viikon kuluttua tää olis kunnossa ja voisin juosta. Pariisin maratoniin on enää neljä kuukautta.

20121120-120522.jpg

7 thoughts on “Miten jotain voi kaivata näin kovasti?

  1. Tiedan tunteen… Mulla meni pari vuotta sitten maratonilla lonkka ja meni puoli vuotta ennen kun paasin taas juokseen. Mut kannattaa hoitaa kunnolla ettei mee uudelleen Pariisissa…

    Tsemia, kylla sa pian paaset taas juokseen!🙂

    ps. onko se Pariisissa kokonainen vai puolikas? Aika ihana paikka juosta…

    1. Miten sä hoidit sen lonkan kuntoon? Mä kun en jaksais vaan lepäillä, venytellä ja olla hierottavana. Mistä mä keksin jotain poppakonsteja nopeaan kuntoutumiseen? Mä aion juosta Pariisissa mun ekan maratonin! Jännää!

      Ja meidän pitäs sopia sun kotikaupunkiin joku puolikas, mä haluisin tulla sinnekin juoksemaan. Ja lähtisitkö sä Pariisiin?

      1. Mulla meni se Helsinki Maratonilla 2010, onneks ei sentaan murtunu… Eli aika pahasti meni. Ei auttanu muu kuin levata ja sitten kavin tarkistaan mun askelluksen ammattilaisella. Joogasta on ollu mulle hyotya! Avaa just hyvin lonkkia! … ja siina huomaa just kuinka kankeet ne on!

        Taalla on puoli maraton just maaliskuussa! Mut ma voisin miettia sita Pariisia…

  2. Mullakin on juoksutauko, tylsää.. teloin pari viikkoa sitten suunnistuskisoissa jalkani ja ei se vielä kestä juoksentelua, eilen vähän kokeilin mutta polvikipu alkoi jo 3km kohdalla.. nyyh.
    Kun on tottunut juoksemaan niin ei sisäliiksa oo sama asia, joo on ihan kivaa jammailla tuolla tanssitunneilla ja riehua kahvakuulan kanssa, mutta silti ulos vaan tekis mieli aivoja tuulettamaan.
    MUTTA onneksi kohta tulee hiihtokelit! : )

    1. Voi sua, kurja kuulla. Miten sä hoidat tota kipua? Ihanaa et ymmärrät, miten eri juttu on juosta ulkona kuin heilutella kahvakuulaa sisällä. Mä tartten molempia, varmasti ikävöisin crossfitiä jos en sinne pääsisi (ja siihen vaikuttaa mun supertyttötreeniryhmä!) mutta sen lisäksi elämä ilman juoksua on aika nuijaa. Toivottavasti oon kunnossa kun tullaan takaisin Dubaista, sitten mä alan juoksemaan!

      1. Mä yritän vaan luomukonsteilla hoidella kipuja, kylmävoidetta ja lepoa : ) En oikeen tykkää popsia kipulääkkeitä jostain syystä. Sellaseen lihasperäiseen kipuun ne kyllä on hyvä apu kuuriluontoisesti.
        Ja yritän kyllä ennalta ehkäistä vaivoja, pilates ja jooga on munkin ohjelmistossa : ) Ja mummolaji sauvalenkkeily : ) se on tosi toimiva konsti “palauttavaan” harjoitteluun silloin kun jalat/lonkat on jumissa.
        En oikeen oo venyttelijäluonne, mutta aikuisbaletti on ollut hauska löytö, siinä tulee liikkuvuutta ihan huomaamatta.
        Sulla tulee hyvään saumaan Dubain reissu, siellä lämmössä vois hyvinkin lihaskivut helpottaa.
        Aika huippua kyllä juosta eka maraton Pariisissa : ) Kyllä sä hyvin ehdit sinne vielä treenata.

Leave a Reply

