Mä virittäydyin tänään mun kesällä Zarasta ostamaan kynähameeseen ja en oikein tykännyt tosta pitsihörhelöyläosasta…

Näyttää oudolta kun keskellä naista on tuollainen musta katkaisu. Ei taids tää tulla mun suosikiksi.

Onneks sai kaivaa aurinkolasit laukusta, kun aurinko näyttäytyi!

Ja paras palaute töissä aikoihin tuli illalla sähköpostiin Riikalta jonka kanssa oltiin eilen tapaamassa uusia myyjiä:

20121113-195728.jpg

20121113-195303.jpg

20121113-195316.jpg

Taas kannattaa tankata auton tankki täyteen ja lähteä harrastamaan maakuntamatkailua jos mä onnistuisin lietsomaan muitakin myyjiä yhtä hyvään vauhtiin.

Huomenna ja ylihuomenna mulla on töissä supersiistiä koulutusta tiedossa. Kyseessä esiintymistaidon valmennusta, nelostason kurssi jossa teemana on tunteet. Aamuksi pitää kirjoittaa A4-pituinen omaelämäkerta ja sitä me sitten varmaan itketään ja nauretaan samalla kun harjoitellaan esiintymistä.

Leave a Reply

