20121105-171431.jpg
Aargh. Mä luulen et nyt tarvii tehdä silmiin jotain mustempia rajauksia ja laittaa enemmän itsestäänruskettavaa naamaan. Viime viikkoina muutama tyyppi on kommentoinut että “Ootsä Tanja väsynyt”, vaikka mä luulen et näytän ihan freesiltä enkä oo väsynyt. Ja tiedoks vaan sinne toimistolle et look on vähän rupsahtanut mutten oo normaalia väsyneempi 😉😉😉.

Ja tänään ajoissa nukkumaan, digiboksi hajosi. Kirja kainaloon ja sänkyyn ysiltä. Beauty sleep needed…

15 thoughts on ““Tanja, sä näytät tosi väsyneeltä…”

  1. Mulla sama ongelma! Ratkaisut: hikiliikunta, lymfakasvohoito, jojobaöljy ja kuorinta jokapäivä, botoxia kyynelkanavien kohdalle, vähemmän (!) meikkiä tai pieni breikki tekee ihmeitä iholle, pari litraa vettä/vihreetä teetä päivässä lisää, enemmän rasvaa ruokavalioon, kirkkainta pinkkiä poskipunaa (Stila Custom Color Blush, Self-adjusting Pink)… jos ei muuta auta niin kirurgin veitsen alle

    1. Moi Annu, tota jojobaöljyä en ookaan testannut, täytyy hankkia pullo ja testata. Oon talvisin suosinut öljyjä, muuten iho kuivuu liikaa. Pinkkiä poskipunaa käytän, mut luulen et sudin vähän liikaa aurinkopuuteria ja puuteria, koklaan huomenna neutraalimpaa lookia. Mun ongelma on enimmäkseen vasta viime aikoina tulleet tummat silmänaluset, niihin ei tunnu auttavan mikään😦 Mä luulen että ne saa ilmeen väsyneeksi vaikka muuten tekis mitä. Onko sulla siihen vinkkiä?

    2. Ciao,
      sun vinkistä oon sutinut nyt mun ruskeiden poskipunien sijaan pinkeintä mitä multa kotoa löytyi. Hui, ei musta oo kirurgin veitsen alle. Keräsin yli vuosikymmenen rohkeutta mennäkseni nielurisojenpoistoon (joka siis kannatti, angiinat ovat pysyneet poissa). Väsymykseen saa tepsiä lepo, ruokavalio ja liikunta. Ja toi sun vinkki tosta kuorinnasta, sitä mä en oo tehnyt taas viikkoihin. Mä kävin kesällä tosi hyvässä kasvohoidossa jonka jälkeen iho säteili, pitäs varmaan mennä jossain kohtaa uudelleen.

  2. Sä näytät todella väsyneeltä minustakin. Sulla on aika kiireinen arki, ehditkö koskaan oikeasti rentoutua? olet kaunis kyllä, mutta väsymystä ei saa piiloon edes kalleimmilla voiteilla. Tsemppiä!:)

    1. Rentoutuminen on niin tärkeää! Ja välillä sitä menee kuin pieni eläin eikä edes tajua että sitä tarttee pysähtyä. Ja omasta aikataulusta ei voi päättää kuin minä itse, oon yrittänyt opetella sanomaan moniin, kivoihinkin, juttuihin että ei.

  3. ja kukapa meistä ei näyttäisi väsyneeltä…pimeä syksy, nyt räntää…espanjalaisia käy kateeksi. Eivät tarvitse lisävitamiineja kun aurinko hoitaa kaiken. Lisävitamiinit purkista eivät edes tehoa… Ja meidän hedelmät on mitä on…:(

    1. Onneksi tänä viikonloppuna olen ottanut ihanan rauhallisesti, pitkiä pyörälenkkejä kuusvuotiaan kanssa, oma lyhyt juoksulenkki, päikkärit ja rentoutumista. Kyllä tää tästä, ollut vaan aika hektinen lokakuu. Enää pari viikkoa niin sitten päästään lomalle aurinkoon🙂

  4. Botoxia kyynelkanavien kohdalle, iiiik ja hui.
    Mä ainakin vannon d-vitamiiniin jaksamisen ja terveenä pysymisen suhteen. Ja sitä pitää sitten ottaa reippaasti, eikä mitään suositusten mukaisia annoksia jotka ovat ihan alakanttiin. Itse syön joka aamu 3 x 38 mikrogramman kapselia eli yhteensä 114 – lapsille kaksi kapselia. Kesällä/keväällä noin 3-4 kk tauko.
    Suosittelen Pharma Nordin D-Pearls Strongia, pienet helmet on koko perheen helppo nielaista.
    Monihan syö d-vitamiinia, mutta yleensä aivan liian vähän pimeinä kuukausina ja kalaa aika harva syö riittävästi!
    Tsemppiä väsymykseen (kyllä muakin väsyttää… :))

    1. Ciao Gloria, kiva kuulla susta! Mä oon syönyt myös nyt 50mg:tä D-vitamiinia, lapselle hiukan pienempi satsi. Ajattele, miten nuupahtanut sitä olis ilman d-vitamiinia… Oon ratkaissut ongelman nyt sillä että levitin kasvoille itsestäänruskettavaa ja nyt viikonloppuna päikkärit, paljon ulkoilua eikä mitään ohjelmaa. Olo on nyt kuin uudestisyntyneellä!

      Hauskaa viikkoa!

  5. Mä en oo huomannut ainakaan täällä blogissa mitään super-väsynyttä olemusta, mutta kyllähän sulla on tosi hektisen tuntuista tuo arki, ettei se ihme ole jos välillä piiputtaa.
    Hymy on oikeastaan ainoa pikakonsti joka mulle tulee mieleen : )
    Hyvät yöunet ja se, että on aikaa kunnolla rentotua, niiden merkitystä ei voi liikaa korostaa. Välillä itselläkin tuntuu, että joutuu syömään pääomia kun elämä on liian kiireistä ja joutuu tinkimään tärkeistä asioista kuten unesta, ravinnosta ja pahimmillaan ihmissuhteista.
    Tuli muuten mieleen super kiva kirja “10 vuotta nuoremmaksi10 viikossa”, joka neuvoo tuollaisissa tilanteissa panostamaan tiettyihin vitamiineihin jotka eliminoi stressin vaikutuksia. En nyt vaan muista ulkoa että mitä ne oli : \ B-ryhmää ehkä?
    Rankka urheiluhan myös saattaa kuluttaa jotain hivenaine/ tms varantoja joka alkaa sitten näkyä olemuksesta.
    Tsemppiä!
    t Kirsi

    1. Kyllä tää syksy on työrintamalla ja kaikkien mun itse itselleni asettamien tavoitteiden lisäksi ollut suht rankka. Mutta en valita, kivaa on ollut mutta odotan kyllä kuin kuuta nousevaa parin viikon kuluttua alkavaa lomaa.

      Mä oon niiin huono sanomaan juttuihin ei ja innostun lähes kaikista jutuista, jolloin se oma vapaa-aika perheen kesken saattaa olla ajoittain liian kortilla.

      Toi kirja kuulostaa mielenkiintoiselle, täytyy tutustua tarkemmin.

  6. Kukapa ei marraskuussa näytä väsyneeltä? Kysyn vaan..!🙂
    Itse purskutan 1 rkl kookosöljyä suussa 15-20 min (hitaasti, hampaiden välistä “imuttaen) muutaman kerran viikossa. Kookosöljyn nimeen vannovat mm Antti Heikkilä jne. Lisäksi, yritän juoda kookosvettä muutaman kerran viikossa. Melkein 2-vuotias tyttärenikin syö teelusikallisen kookosöljyä päivässä, välillä parikin lusikallista. Öljy hoitaa koko kehoa; googlaapa huviksesi kookosöljyä koskevia juttuja!
    Niin, ja toinen ankeuden vähentäjä on kirkastava seerumi; laitan sitä sekä päivä- ja yövoiteen alle. (Tosin, en ole huomannut merkittävää muutosta naamalla, mutta ainakin kova on yritys!)
    Niin ja vettä lipitän vähintään 2 litraa päivässä.
    Tsemppiä kaamoksen selätykseen; ennen kuin huomaatkaan, istut jo lentokoneessa kohti aurinkoa ja aavikkoa!🙂

    1. Mulla on hyviä kokemuksia tuosta kookosöljystä, olin pari vuotta sitten Sis.Delin detoxilla, jossa sitä juotiin aamuisin. Iho, hiukset ja muut näytti paljon paremmilta. Täytyykin muistaa ottaa se taas käyttöön. Silloin sitä sekoitettiin lämpimään sitruunaveteen ja sen makuhan ei ole mikään hehkein mahdollinen. Mä luulen että mulla tilanteen pelastaa se että sain viikonloppuna nukuttua hyvin, pääsen taas juoksulenkeille ja vielä pari viikkoa, niin sitten aurinkoa Dubaissa koko rahan edestä.
      🙂 Kiva kun jaksat kirjoitella noin pitkiä kommentteja, kiitos.

  7. Oikeesti, et näytä mitenkään erityisen väsyneeltä, ihan normaalin marrasväsyneeltä niin kuin me kaikki! Mun mielestä sun lookki fressaantuis reilusti jos laittaisit räväkän punasta tai pinkkiä huulipunaa! Ei enää under agea, se ehkä tekee väsyneen näköseks näin marraskuussa, sopii paremmin kesään?

    1. Hitto, jos joku saa mut luopumaan mun ruumissävyisestä huulipunasta, niin kymmenen pistettä ja papukaijamerkki. Mä oon vähän kuin Täti Sininen, eikä se oo se joku Kaarin Suonperä jonka tavaramerkki on sininen ripsiväri. Mä jotenkin oon jämähtänyt tollaiseen vaaleanpunaiseen kiiltoon. Voin mä koklata joku kerta astetta punaisempaa vaaleanpunaista… Olis Essi kiva joskus treffata!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s