Mun ystävä Lotta vinkkasi tänään Facebookissa blogista joka saattaisi olla mun makuun, nimittäin On the Go-blogi hellu79.blogspot.fi. Menin heti tsiigaamaan ja luin siltä istumalta koko blogin läpi. New Yorkissa asuva nainen kirjoittaa urheilusta ja terveellisistä elämäntavoista. Arvatkaa, suurimman vaikutuksen muhun teki että Hellu on juossut puolimaratonin New Yorkissa mulle utopistiselta tuntuvaan aikaan 1:40. Mä kun haen edelleen sitä kahden tunnin alitusta… Näpsäsin alla olevat kuvat screenshotteina Hellun blogista.

20121104-193909.jpg

20121104-193922.jpg

Toinen inspiroiva blogi, jonka kirjoittajan Viivin tunnen teinivuosiajoilta Rusalta, on Viivin virtaa. Blogi löytyy täältä: http://viivinvirtaa.blogspot.fi

Viivi on tosi taitava verbaalisesti ja erityisesti Viivin päättäväisyys treenaamisessa antaa mulle paljon. Vaikka me melkein oltiin lähdössä Viivin kanssa Monacoon triathloniin, niin ehkä me skipataan se ja etsitään joku triathlon jossa matkat on vähän lyhyemmät mitä se sadan kilsan pyöräily…

20121104-194912.jpg

Nyt oon päättänyt oman treenin kannalta eteenpäin, kiitos Tompin sivulauseessa lausutun vinkin. Teen viikko-ohjelman jossa on uintia ja pyöräilyä. Se että mä juoksin maaliskuusta saakka neljä, viisi kertaa viikossa niin nyt kun en oo kolmeen viikkoon juossut, on mulla pahoja vieroitusoireita. Pelkään että kunto laskee ja paino nousee. Se on jo noussut ja Pariisin maratonia varten pitäs kyllä nyt jo painaa pururadalla. Sain muuten hyvän vinkin tänään futistreenien lomassa juoksun talviharjoitteluun. Esportissa on joku sisärata missä saa juostua pitkät lenkit kylmimpään ja lumisimpaan aikaan. Siellä nähdään!

En tiedä kestääkö tää lonkka vielä ensi viikollakin juoksua joten ens viikolla mun ohjelma:
Maanantai: 1,5 h kävely (kuka lähtee mukaan?)
Tiistai: crossfit
Keskiviikko: crossfit
Torstai: lepo
Perjantai: spinning
Lauantai: crossfit
Sunnuntai: uinti tai juoksu jos paikat kestää

Liikaa crossfitiä, I know, mutta mulla on iso kynnys nyt lähteä johonkin salille spinningiin ja uimahalleistakaan en diggaa… Onneks mun ystävä Riina on olemassa! Riina oli jo bookannut meille tälle päivälle Motivukseen venyttelytunnin mut meidän aikataulut meni ristiin, niin ehkä mä ens viikolla liimaudun Riinan kylkeen ja meen spinnaamaan.

20121104-195424.jpg

Mä siivosin eilen mun treenivaatelaatikon ja löysin tän kultakruunupaidan jossa treenasin tänään.

5 thoughts on “Kaksi blogia joista haen inspiraatiota

  1. Näin tehdään! Mä olen valmiudessa kahdeksalta; ilmoita, kun lähdet, niin nähdään jossain sopivassa paikassa.

Leave a Reply

