Mä en oo pystynyt juoksemaan kahteen viikkoon ja arvaatkaan vaan tekeekö ihan hirveästi mieli! Lonkankoukistaja on kipeä, nyt se alkaa olla parempi eikä siihen enää ei satu kävellessä. Päätin siis laittaa trikoot ja tossut jalkaan ja yritin juosta. Ei onnistunut. Ontuen menin kolme askelta ja kävelin loput.

20121028-122823.jpg
Mua pelottaa että katkeaako mun hyvä juoksumoodi tähän. Hittojen hitto. Onneks seuraavaan kisaan, Pariisin maratoniin on aikaa. Se on vasta huhtikuussa, mutta pää ja kroppa kaipaa reippaita lenkkejä ulkoilmassa. Ehkä ensi viikolla jo onnistuu…

20121028-123217.jpg

20121028-123236.jpg

20121028-123224.jpg

20121028-123249.jpg
Pyöräilevä kuusvuotias tuli matkalla vastaan. Ja mies räpsi muutaman kuvan. Kohta lähdetään kuusvuotiaan kaverille, mä vien ja tuun sillä välillä kun kuusvuotias leikkii, kotiin siivoamaan. Ja matkalla käyn äänestämässä. Ja ehkä vaalikahvilla ja vaalikorvapuustilla Succesissa!

4 thoughts on “Nuijista nuijinta

  1. Mä komppaan. Mulle tuli kuumetta lauantaina ja nyt juoksukoulu on holdissa… Harmittaa. Tosin kuume menee varmasti ohi, mutta rasitus- tai muista vammoista ei tiedä. Tsemppiä!

  2. Voisit jotain lyhytä tehä syksyn juoksuvaatetuksesta, nyt kun säät alkaa viileneen,miten pukeutua tarpeeksi muttei liikaa juoksulenkille ? Näin juoksualoittelijalle ois kaikki vinkit tarpeen….mitä kandee ostaa mitä ei ? Urheiluosastolahan ne myy mulle koko osaston….

Leave a Reply

