20121018-193333.jpg

20121018-193337.jpg

20121018-193343.jpg
Tänään oli aika raidoittaa tyvikasvu piiloon. Mun kampaaja Kati Mixagesta on kiva ja hyvä. Mä pyysin Katia laittamaan mulle vähän kiharaa jos mä tottuisin siihen. Musta mulle vaan sopii paremmin suorat hiukset. Mutta blondina on hyvä olla, tosin yleensä talvisin annan tulla enemmän omaa väriä esille.

Hauska viikonloppu muuten tiedossa! Sonera on Horse Show’ssa yksi sponsoreista ja mä vien asiakkaita katsomaan kisoja sekä perjantaina että sunnuntaina. Ja oon tunkenut itseni myös Sonera-luokan palkintojenjakoon huomenna illalla. Toivottavasti joku suomalaisratsastaja voittaisi just sen luokan.

2 thoughts on “Tukka hyvin, kaikki hyvin

Leave a Reply

