20121014-195012.jpg

20121014-195024.jpg

20121014-195044.jpg

20121014-195019.jpg

20121014-195049.jpg

Vaikka ei ennätykset tälläkään kertaa paukkuneet eikä tavoite täyttynyt, on mulla silti hyvä fiilis. Neljäs puolimaraton puoleen vuoteen ja tunne mikä mulla on juostessa oli melkein paras tällä kertaa. Mun kunto vaan ei riitä sen kahden tunnin alittamiseen tänä vuonna. Toisaalta toukokuun aika oli 2:20, ehkä pitäs olla tyytyväinen että oon parantanut tuon melkein 20 minuuttia.

Parasta tässä päivässä oli mun juoksuvalmentaja Kirsi Valastin mulle ennen starttia vetämä henkinen harjoitus. Kevyillä suggestioilla (musta vois melkein sanoa että kevyellä hypnotisoinnilla) Kirsi psyykkas mua: “Tanja, sä olet ollut vaikeissa paikoissa ennenkin. Tulet onnistumaan. Pidät mielesi kurissa. Teet sen ilolla.” Eikä tääkään auttanut. Kunnosta se on kiinni, koska nyt juoksin järkevästi eli kilsa-ajat olivat tasaisempia mitä aiemmin mutta en jaksanut pitää kovempaa vauhtia.

Ja mikä parasta, juoksuharrastuksen myötä oon saanut uusia tuttavia ja niin monia ihania ihmisiä joiden tsemppi auttaa mut kohti ens kesän kisoja ja tavoitteita! Ja mun äiti ja isä oli mukana alusta loppuun tsemppaamassa ja mies ja kuusvuotias loppumetreillä messissä! Niin mahtavaa. Kiitos ihanat!

Maaliin mä juoksin reteesti kädet ylhäällä, voittajameininkiä 😉😉😉✌✌✌✌!

8 thoughts on “Aika ei ollut se 1:59:59 vaan 2:02:02

  1. Sä oot niin niin lähellä kahden tunnin alitusta! Kyllä se vielä tulee, niinkuin Stubb sanoo (vähänkö siistiä, että se kommentoi)! Muista, että mä täällä juoksen enintään 2 x 5 minuutin vetoja, joten sun nykyinenkin aika on mulle toiselta planeetalta.

Leave a Reply

