20121009-201438.jpg

Tällaista tänään. Mun viikon kohokohta on tiistaiset treenit supertyttöjen kanssa. Tänään tuntui tosi raskaalta, tuolla mä teen burpeesejä, hypin seinille 😉 ja nostelen tankoa. Silti treenin jälkeen on aina ihan voittajafiilis.

Ja hullua porukkaahan tää on, sillä nyt on lyöty uus tavoite pöytään. Talvella kun ei ole tarjolla puolimaratoneja (tai joo olis, tammikuussa on Siperiassa… Niin hullu mä en oo et lähtisin sinne juoksemaan…). Maassa siis maan tavalla ja talvella hiihdetään. Meistä nyt reippaimmat ja rohkeimmat tähtää Finlandia-hiihtoon helmikuussa. Mä oon hiihtänyt kaksi kertaa aikuisiällä mut ei kai se niin vaikeaa ole?

8 thoughts on “Tiistain supertytöt

  1. Hiihto on oikeesti ihanaa: rankkaa ja talviset maisemat niin upeita! Mä ihastuin 2 vuotta sit vaikka taatusti joskus vannoin et en ikinä hiihdä😉

      1. Mulla oli kans tosi monta vuotta välissä, onneks noi lapset sit jossain välissä lähes pakottaa noiden “vanhojen” lajien pariin🙂 Pitkät rauhalliset lenkit on musta <3, matkoja en oo niin mitannut, mutta helposti vierähtää aurinkoisena viikonloppuna 3h hiihtolenkillä. Ja laji on niin rankka, että vauhdikkaamalla lenkillä saa tehokkaan reenin jo tunnissa! Malttia alkuun ni lopussa oot taatusti M-Ln veroinen!😉 Ja toi koukku on kans siitä positiivinen, että kesän jälkeen alkaa jopa oottaa talvee!

  2. Tanja: Jos jostain kehkeytyy uusi Marja-Liisa tai jopa Takalo, niin susta! Mene vain Suomen Ladun järjestämälle hiihtokurssille, niin olet koukussa. Kivaa vaihtelua juoksulle😉

Leave a Reply

