20121005-142118.jpg
Selailin tässä etäpäivän aamusta Mandatum Lifen asiakaslehteä ja mut pysäytti artikkeli 7 X rikkaampi työpäivä.

Mä diggaan sen takia mun työstä kun teen mun työstä omilla valinnoillani sellaisen että viihdyn duunissani. Se mikä pitää mulla koneen käynnissä on se että mä vaihdan ympäristöä jatkuvasti: välillä kotona, välillä toimistolla, paljon kentällä myyjien ja asiakkaiden kanssa, välillä kumppaneiden kanssa. Ote pysyy freesimpänä. Ja mä yritän kaikin keinoin hehkuttaa ja kiittää niitä ihmisiä kenen kanssa teen duunia.

Se missä mä haluan kehittyä liittyy siihen et mä räplään mun ipadillä meilejä liikaa iltaisin. Enkä osaa riittävän hyvin keskittyä puolta tuntia siihen et tekisin ne tärkeimmät asiat ensin. Osaisko joku neuvoa miten tässä onnistuisi paremmin?

One thought on “Sopii mun työfilosofiaan

Leave a Reply

