Mamma mia miten mahtava ja inspiroiva työpäivä mulla oli tänään. Eikä haitannut vaikka eilen illalla jännitti mitä mä sanon meidän iPhone -lanseerauksessa eikä se et mitä laitan päälle. Mun ystävä Laura (joka on aina megamegasupersupertyylikäs!) suositteli farkkuja ja niihin mä päädyin. Ja kun tsiigaa miten ne Applellä lanseeraa tuotteet, niin ei siellä paljon kravatteja, pikkutakkeja eikä kotelomekkoja näy. Mä yritin vielä olla supercool laittamalla mun leopardikorkkarit jalkaan.

Image

Me saatiin tähän Soneran iPhone-launchiin ihan mieletön porukka, jonka kokoonpanoa mietittiin kuumeisesti yhdessä Applen ja meidän PR-toimiston kanssa. Ja niinkun mä alkuviikosta tuskailin että mistä löytyy ne säväyttävät naiset joilla on näkemystä, sanottavaa ja uskottavuutta. Ei ollut syytä huoleen, mä tutustuin tänään niin inspiroiviin ja täydellisiin naisiin että oksat pois. Kiitos kun tulitte mukaan Jenni, Anne, Miina ja Catharina! Vitsit mä koen olevani onnekas kun saan tutustua ja viettää aikaa ihmisten seurassa jotka innostaa ja inspiroi. Oon jo Cosmo-girlin Miinan kanssa vaihtanut viestejä ja saanut Cosmomaisia vinkkejä. Supersiistiä.

Ja oli ne meidän miehetkin hyviä ja hehkeitä, varsinkin mun kestosuosikki Aki. Ja Aki on niin huippu että se lupautui lähtemään mun kanssa juoksemaan. Elämää suurempaa!

Täytyy muuten muistaa että ei tunkis itteään valokuvissa huippumallien viereen. Sitä kun tuppaa näyttämään vähän enemmän tavikselta siinä kuin normaalisti🙂 Ja mun isään olis tehnyt vaikutuksen että golfari Mikko Ilonen oli mestoilla. Mä hehkutin sille mun kesäistä golfkisan voittoa. Se kertoi vielä hakevansa kauden voittoa🙂 Ja paikalla oli myös mies Helsingin parhaiden ravintoiloiden Gaijinin ja Farangin takaa, Tomi Björck. Ja mun idoli Tuomas Enbuske: sen jutut on niin huippuja et jos joku pitäs nostaa mun Twitter-virrasta ykköseksi niin ei oo epäilystäkään etteikö se oo Enbuske. Ja ton Armanin matkassa iPhone 5 lähtee slummeihin, kaatopaikoille ja viidakkoon. Saa nähdä tuleeko mies ja puhelin ehjinä takaisin. Ja Jyväskylässä tapaamani Taneli Tikka, viisas ja aikaansaava mies, oli kanssa messissä.

Image

Image

ImageImageImageImageImage

ImageImageImageImage

2 thoughts on “Tilataan: lisää tällaisia työpäiviä

  1. Kiitos Rouva Idästä! Tää oli ehkä siisteintä duunissa mitä oon tehnyt aikoihin. Voittaa perus-Excelin pyörittämisen Vallilassa. Mä koen olevani kyllä tosi onnekas koska mun duuni on tosi hauskaa ja kivojn tyyppien kanssa siitä tulee vielä hauskempaa!

Leave a Reply

