20120923-205146.jpg

20120923-205208.jpg

Mä en kestä. En mä alittanut sitä kahta tuntia Espoon rantamaratonilla. Puoliväliin saakka jaksoin hyvin mutta sitten tsemppauksesta huolimatta mulla ei vaan jalka noussut. Kiitos E, T, ja äiti ja isä kun olitte kannustamassa. Ja T juoksi mun kaa muutaman kilometrin ja vauhditti. Eikä sekään auttanut.

Musta tuntuu jotenkin raivostuttavalta että oon treenannut enemmän kuin koskaan, oon luullut et oon treenannut fiksusti ja silti mun aika oli viisi pitkää minuuttia huonompi mitä puolimaratonilla Turussa kesäkuussa. Shit.

Nyt kun näissä kotikisoissa ei kulje enkä taida päästä mun tavoitteeseen niin päätin tässä sohvalla maatessani et mä vaihdan maisemaa. Jos ei juoksu kulje, niin mä laitan puitteet kohdilleen. Keväällä New Yorkiin puolimaratonille. Ja ehkä, vain ehkä, Pariisiin huhtikuussa maratonille… Jos vuori ei tuu mun luo, mä meen vuoren luo ja vaihdan mun tavoitetta. Mä alan siis juoksemaan kisoja eri maailmankolkissa ja jätän tän ajantavoittelun nyt hetkeksi pois.

2 thoughts on “Ei menny ei…

  1. No, keli oli sama kaikille ja musta on oikeesti todella masentavaa ja raivostuttavaa että treenaa enemmän mitä ikinä ja tulokset huononee. Mä luulen että oon ehkä treenannut liikaa. Sitä kaikki sanoo, jotka on ammatikseen urheillut. Tällaisen tätiharrastelija kroppa ei kestä… Kiitos Susanna kun luet mun blogia. Halaus sulle ja sun perheelle!

Leave a Reply

